donderdag 11 juli 2013

this is my life

Vandaag kom ik met iets nieuws. Tenminste voor op mijn blog is het nieuw. Ik ga proberen eens in de maand foto's uit mijn leven te plaatsen.. Zoals dingen die ik gedaan heb, waar ik heen ben geweest of wat ik gegeten heb. Het is totaal niet nieuw. Heel veel andere bloggers doen het ook. Maar ik wil gewoon af en toe iets uit mijn leven met jullie delen. Vandaag dus de eerste this is my life. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel lees/kijk- plezier.

 

 De foto hierboven was mijn boekentas. Ik moest pas geleden mijn boeken terug naar school brengen. En die tas was zo zwaar! Echt niet normaal. Heel mijn fiets schommelde heen en weer toen ik hem achterop had gezet.
 
Ook ben ik al wat dingen aan het verzamelen voor op vakantie Zo heb ik een boek bij de bieb gekocht voor 50 cent. Ik heb een boek klaargelegd wat ik nog niet gelezen heb, en ik heb een pakket van de cosmogirl gekocht met de cosmogirl van deze maand en het beachboek. Deze ga ik pas op vakantie openmaken en lezen.

 
Mijn kastje waar normaal mijn schoolboeken in staan. Nu staat er een lege map, er liggen wat mapjes, en blaadjes met belangrijke informatie over de vakken die ik volgend jaar nog wel volg. Ook heb ik mijn rekenmachine hierin gelegd. En inmiddels ligt ook mijn schooltas hierin. Opgeruimd staat netjes! :)

 
Vorige week hebben we dan toch echt weer de ventilatoren van zolder gehaald. Ik ben echt zo blij dat dit ding is uitgevonden.

 
Bij de bieb kocht ik ook nog dit boekje over parfum voor 50 cent. Hier komt binnenkort een artikel over.

 
Zaterdag was het afscheidsfeestje van een vriendin. Zij gaat binnenkort voor een schooljaar naar canada.( 10 maanden). Als uitwisseling. Het was erg gezellig, en we hebben lekker gezwommen. Aan het einde kregen we allemaal nog een gelukspoppetje en haar adres in Canada zodat we haar af en toe een kaartje kunnen sturen. Ze woont bij mij in de straat en ik zie haar best vaak. Dus ik ga haar best erg missen. Ook is ze een mede directioner en ze is meegewest naar het concert van 1D.
 
 
Dit was de this is my life voor deze keer.
Wat vonden jullie ervan? Moet ik dit maandelijks gaan doen?
 
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten