zondag 7 juli 2013

persoonlijke update

Vandaag heb ik weer een persoonlijke update voor jullie. Mijn toetsweek is sinds dinsdag afgelopen. Ik heb woensdag mijn toetsen in mogen zien en vrijdag heb ik dan toch echt mijn boeken weggebracht. Ik moet alleen a.s vrijdag nog even mijn rapport ophalen, en dan ben ik klaar. Ik ben over! Sat is in ieder geval zeker. Maandag, Dinsdag, Woensdag en Donderdag heb ik vrij. Dat betekent extra tijd voor mijn blog. Ook ben ik van plan om al vooruit te gaan plannen. Dan kan ik in de vakantie soms ook een dagje overslaan. Ik vind bloggen heel leuk, maar soms zijn er van die dagen dat het er gewoon echt niet van komt. En dan is het dus handig is je vooruitgeplant hebt. Dan heb ik toch een blogpost voor jullie, en voel ik me niet schuldig dat ik niets getypt heb. Als jullie inspiratie hebben voor blogposts, of als jullie een bepaalde tag of iets graag zouden willen zien. Dan hoor ik het graag.

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten