zaterdag 6 juli 2013

spijt de film- review

Zoals ik al eerder vertelde, ben ik zondag naar Spijt! geweest. Ik heb het boek al meerdere keren gelezen en ik moest deze film zien. Ik vond het een mooie film, maar eerlijk gezegd had ik heb iets zieliger verwacht. Wel zit er een duidelijke boodschap in. In deze blogpost ga ik vertellen hoe ik de film vond. Ik ga natuurlijk niet de hele verhaallijn enzo vertellen. Veel leesplezier!

 

 
 
Ten eerste speelt Fabiënne Bergmans( the voice kids) erin. Zij heeft ook de titelsong gezongen samen met Fouradi. Ook hij heeft een bijrol in de film. Ik vind de titelsong niet echt bij het verhaal passen. Maar het maakt het verhaal wel iets luchtiger.

 
Ook Dave Mantel speelt erin mee. Hij speelt Tino, de gymleraar.

 
Dit is Sanne. Zij is een beetje de hoofd-pester. Ik vind dat ze haar rol erg goed gespeeld heeft. Ze was echt erg goed.

 
Dit is Jochem. Hij wordt gepest. Maar jullie weten dat waarschijnlijk allemaal al, want dit boek is vrij bekend. Ook hij speelt zijn rol erg goed. Echt knap.
 

 
Van rechts naar links de cast( het grootste deel ervan)
 
Fabienne Bergmans: Nienke
Brahim Fouradi: Youssef
Dorus Witte: Vera
Eileen Farnham: Manon
Gregory Samson: Niels
Robin Boissevain: David
Stefan Collier: Jochem
Charlotte Bakker: Sanne
Rick van Elk: Remco
Nils Verkooijen: Justin
 
Ik vond deze film erg indrukwekkend. Ook heb ik gehoord dat ze een lespakket hebben met deze film voor op de basisschool. Dat is erg goed.
 
Hebben jullie Spijt al gezien? Of wil je hem graag zien?
 
xx Sara

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten