donderdag 1 augustus 2013

verfrissende drankjes voor de zomer

Pfff, op een warme dag moet je veel drinken. Nou hebben de meeste mensen op zo'n dag ook veel dorst. Maar niet alle drankjes zorgen ervoor dat je minder dorst krijgt. Vandaag ga ik dingen delen waar ik minder dorst van krijg. Hopelijk hebben jullie er ook wat aan op de lange dagen. Veel leesplezier!



Water met een smaakje. Ik noem het maar even zo. Je hebt bijvoorbeeld crystal clear. Dat is ook water met een smaakje. Ik zou dan vooral voor de citroen, limoen en appelsmaakjes gaan. Die zijn het meest verfrissend.

Ice tea. Groene Ice tea of gewoon Ice tea( met of zonder prik) Ik vind vooral groene ice tea erg verfrissend. Je hebt ook groene Ice tea met een smaakje. Zoals die van Lipton met perzik of die van Pickwick met limoen.

Cola met citroen. Dit doen wij erg vaak in de zomer. We kopen dan eens in de zoveel tijd een citroen. Daar snijden we plankjes vanaf en die doen we in de cola. Lekker, verfrissend, makkelijk en goedkoop. Je kan er nog ijsblokjes aan toevoegen.

IJskoud water. Wij doen in de zomer vaak gewoon kraanwater in een lege fles en leggen hein de koelkast. Dit is vaak erg lekker. Je kan natuurlijk ook water direct uit de kraan in je glas doen en er dan ijsblokjes bij doen.


Zo, dit zijn weer wat tips voor verkoelende drankjes. Hopelijk hebben jullie er iets aan.

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten