dinsdag 27 augustus 2013

we heart it collectie augustus 2013

Vandaag laat ik weer 15 afbeeldingen zien die ik laatst geheart heb op weheartit. Ik mer dat ik echt gek ben op die site. Er staan zoveel mooie quotes op. Maar ook leuke en schattige foto's. Ik kan me echt uren vermaken op weheart it. Veel kijkplezier!




 
Dit is de onderkant van een jurk. Echt zulke mooie details. Ik ben de laatste tijd echt into de jurkjes.

Mooie zomerse nagels. De combinatie van de witte bloemen met donkerblauw vind ik erg mooi.
 

 
Dit is volgensmij van zo'n japans merk. Ik heb daar op zich niets mee. Maar ik vind het er gewoon schattig uitzien.

 
Kiko nagellak. Ik vind bijna alle lakjes er even mooi uitzien. Ook de flesjes zien er mooi uit.

 
Deze foto is genomen tijdens de uitreiking van de teen choice awards. Hier staat Lea Michele op de foto tijdens haar speech. Om haar nek heeft ze een ketting met Cory. Van Cory Monteith. Want zij zouden gaan trouwen. Maar hij overleed 2 weken voor hun bruiloft. Zo zielig!

 
Leuk shortje die je ook makkelijk zelf kan maken.

 
Coming is erafgevallen. Maar er staat dus "Don't keep calm because school is coming." Nog minder dan 2 weken en dan is iedereen weer naar school. Ik heb geen ontzettende hekel aan school, maar ik heb er op dit moment ook niet echt zin in.

 
De big ben. Hopelijk ga ik dit jaar met school naar Londen en dan kan ik deze in het echt zien. En anders hopelijk in 2015.

 
Leuk shortje. Ook shortjes vind ik de laatste tijd erg leuk. Ik heb er ook aardig wat gekocht deze zomer.

Deze broek vind ik ook er leuk. Lichtblauw met witte stipjes. Ik vind dit echt superleuk!
 

 
En nog een mooi rood jurkje.

 
Ik wil zooo graag naar Londen!!

 
Er zijn de laatste tijd veel leuke printjes op leggings te vinden. Ook erg leuk.

 
En als laatste deze mooie nagellak. Heel mooi dat matte effect!
 
Dit was het voor deze keer!
xx Sara



Geen opmerkingen:

Een reactie posten