dinsdag 13 augustus 2013

Youtuber in een ander land.

Vandaag laat ik 2 mensen zien die filmpjes maken. Maar niet in hun geboorte land, maar in het land waar ze nu wonen. Er zijn vast nog veel meer leuke mensen die dit ook doen. Maar ik volg de laatste tijd 2 van die youtubers. Vandaag vertel ik jullie er meer over. Veel lees/kijkplezier!



Ten eerste booksandquills. Dit is een Nederlands meisje. Ze komt uit Katwijk. Ze heeft eerst in Amerika gestudeerd en daarna is ze in London gaan wonen. Ze woont daar nu ongeveer 5 maanden. Ze praat wel amerikaans engels omdat ze lange tijd in Amerika gestudeerd heeft. Ze verteld veel over boeken. Dat vind niet ieder van jullie interessant. Maar ze maakt ook filmpjes over waar ze allemaal geweest is. Ze is superleuk en niet zo'n doorsnee youtuber.



En dan nog een Canadese youtuber. Zij woont nu in Nederland. Ze heeft het ontzettend naar haar zin en ze is bezig de taal te leren. Over haar weet ik nog niet superveel. Want ze vertelt niet superveel over zichzelf. Meer over wat ze doet enzo. Maar ook haar vind ik erg leuk.
Ze heet carlyfriesen . Dat klint heel Nederlands. Haar voorouders komen hier ook vandaan volgensmij.



Hopelijk nemen jullie een kijkje. Ik vind ze in ieder geval erg leuk.
Als jullie nog zulke youtubers weten vertel het mij dan in de comments. Ik ben erg benieuwd.

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten