vrijdag 23 augustus 2013

Shadow act

We hebben hier Holland's got talent. Maar het was eerder in Engeland. De audities worden vaak op youtube gezet waardoor ook wij mee kunnen genieten. Soms zijn er mensen die mooi zingen of er is een mooie dans. Maar dit filmpje is wel heel bijzonder. Een lerares die ik in de 2e had deelde dit filmpje op facebook ( ja, ik heb haar op faebook :) ) en ik vond dit zo mooi. Vandaag wil ik het met jullie delen. Veel kijkplezier!

 
Deze groep heet volgensmij attraction en ze zijn voor zover ik weet in de finale gekomen. Ik weet niet of ze gewonnen hebben. Maar er zijn veel filmpjes van ze op youtube. Als je echt wilt weten of ze gewonnen hebben kan je het natuurlijk zelf even opzoeken.
 
Ik hoop dat jullie dit mooi vonden :)
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten