maandag 19 augustus 2013

preview Catrice LE Eve in bloom

De zomer begint toch echt aan een einde te komen. En dan komt natuurlijk de herfst. Hoewel ik het weer erg deprimerend vind, vind ik de kleuren wel erg mooi. Ik hou van zomerse/winterse kleuren. Maar de herfstcollecties vind ik weer vaak te grauw. Catrice brengt Vanaf september t/m half oktober een nieuwe limited edition uit. Met echte herfstkleuren. Veel leesplezier!

 
Soft Duo Eyeshadow
01 Bloomynous | 02 Beauty Bouquet | 03 Bed Of Flowers
Prijs: €3,89
 


 
Lip And Cheek Cream
01 Blossom Me, Blossom You | 02 Rosebuddy | 03 Bed Of Flowers
Prijs: €3,99

 
Loose Moisturizing Powder
01 Bloomynous
Prijs: €5,59

 
Powder Kajal
01 The Flower Of Love | 02 Floralilac
Prijs: €1,99

Nails In Bloom Foil
01 Nails In Bloom
Prijs: €2,39

Ultimate Nail Laquer 
01 Bloomynous | 02 Floralilac | 03 Bed Of Flowers | 04 Rosebuddy | 05 Blossom Me, Blossom You
Prijs: €2,99
 
Ik vind dit een echte herfst LE. Ik ben zelf vooral benieuwd naar de nagellakjes, de lip and cheek cream, en soft duo eyeshadow 01 en 02.
 
Waar zijn jullie benieuwd naar?
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten