zaterdag 17 augustus 2013

Disconnect to connect to other people around you

Ik zag dit bericht bij Serena van Beautylab. En op de een of andere manier dacht ik, ik moet hier iets mee doen. Ik moet meehelpen met het inspireren van mensen. Mensen zitten tegenwoordig bijna hele dagen op hun telefoon. Als je alleen bent is dat niet erg. Maar als je met een groep bent is het gezellig om dat ding ook eens weg te stoppen. Om gewoon te kletsen, om oog in oog met mensen te staan. Je hoeft niet elke 5 seconden op je mobiel te kijken, of je mobiel heel de dag in je hand te houden om te kijken of je nieuwe berichtjes hebt. Daar heb je een ringtone voor. Vandaag wil ik jullie een filmpje hierover laten zien. Veel kijkplezier!



 
 
Ik hoop dat jullie na dit filmpje inzien, dat je ook zonder heel de tijd op je mobiel te zitten een leuke tijd kan hebben. Of juist kan hebben! En niet iedereen zit heel de dag op zijn mobiel. Maar veel mensen wel, en dat weten ze zelf ook wel. Ik weet het bijvoorbeeld ook van mezelf. En zeker sinds ik een nieuw mobiel heb zit ik er vaak op. Maar ik ga proberen om er op te letten en het niet in gezelschap te doen. Of niet lang te doen.
 
Doen jullie mee?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten