zondag 11 augustus 2013

tag: First things

Er gaat op youtube al een tijdje een tag rond. De Firsts tag. Die leek me erg leuk om te doen. Maar nu zag ik ook een andere variant bij lenette , En aangezien ik nog geen goed video bewerkings programma heb.( weten jullie er 1?, geen windows live moviemaker want dat werkt niet op mijn computer".) Dus vandaag de First Things tag. Over dingen die ik het eerst doe, of voor het eerst heb gedaan laatst ofzo. ( geen vieze dingen natuurlijk. ) Veel leesplezier!



                                                                             bron



Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt
Mijn mobiel uit de lader halen. Daarna kijk ik op twitter, facebook en Instagram. Ik weet het, ik ben ( lichtelijk) verslaafd. Maarjaa.... Ik vind het gewoon heel leuk.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga nooit naar de sportschool. Bij het idee alleen al om met allemaal andere zwetende, stinkende mensen in een ruimte te sporten. Ik kan daar gewoon echt niet tegen. Ik sport liever alleen of met 1 iemand. Nee de sportschool is niets voor mij.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van werk of school
Als ik van school thuiskom maak ik meteen mijn huiswerk. Dat vinden jullie misschien raar, maar als dat af is ben ik er voor de rest van de dag van af. Dan kan ik lekker gaan bloggen en andere leuke dingen doen. Het huiswerk maak ik op de dag dat ik het opkrijg. Dan hoef ik er later niet meer naar om te kijken.

Als ik uit mijn werk kom moet ik vaak nog eten, dus eten. Of anders drinken, facebook, twitter en instagram checken. Douchen en dan tv kijken of nog leren voor de volgende dag.

                 




Eerste auto
Heb ik nog niet. Ik ben pas 15. Ik zou later graag een minicooper willen. Die lijken me zo gaaf. Of een volkswagen Beetle. De nieuwe versie van de kever.


Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Niet iets ernstigs. Maar op vakantie is onze caravanspiegel erafgereden en heel e zijkant van de caravan open "gesneden" doordat een vrachtwagen er tegenaan reed. We hebben er allemaal niets aan overgehouden.

Eerste ding wat je wilde worden als je groot was
Ik wilde groot en volwassen worden. Dat heb ik nu nog steeds wel een beetje, maar veel minder. Ik probeer gewoon te genieten van mijn leven zoals het nu is. Ook wil ik al van jongs af aan schrijver of journalist( of iets anders in de communicatie) worden. Dat wil ik nog steeds.

Eerste keus qua drinken
Cola of orangina rode grapefruit( niet in NL te koop voor zover ik weet.)

 


Eerste keus dessert
Cheesecake! of Citroen ijs.

Eerste liedje dat in je opkomt
Warrior/Worrior van Outlandish. Ik luister hem heel de dag.



Eerste grote aankoop
Mijn vorige mobiel. Een Blackberry curve 8520. Waarom heb ik dat ding ooit gekocht.

Eerste baantje
Het baantje wat ik nu heb. Achter de kassa bij de supermarkt.

Eerste keer in het vliegtuig
Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten. Dat hoop ik wel een keer te doen. Als ik ooit naar Amerika ga bijvoorbeeld! :)

                                  Wat vonden jullie van de tag? Neem hem gerust over!
                                                        xx Sara



Geen opmerkingen:

Een reactie posten