donderdag 29 augustus 2013

persoonlijke update: Back2school, werken, zomerfeesten en feestweek.

Vandaag heb ik weer eens een persoonlijke update voor jullie. Het is alweer een tijdje geleden en ik heb wel wat te vertellen. Vandaag ga ik het hebben over dat ook mijn vakantie tot een einde komt en nog wat feesten. Veel leesplezier!

 


Back 2 school: Ook ik moet er weer aan geloven. Als laatste van Nederland is ook onze vakantie bijna voorbij. Maandag 2 september moet ik mijn boeken en rooster ophalen en dinsdag beginnen de lessen weer. Ik ga naar 4 havo. En ondanks dat ik het vakantiegevoel en de vrije tijd ontzettend ga missen heb ik ergens ook wel weer zin in school. Ik heb een vakkenpakket wat ik leuk vind en waar ik voor mijn gevoel ook vol voor kan gaan. Goede cijfers halen en voor de rest het gewoon leuk hebben op school.
 
Werken: Vandaag moet ik werken van 8 tot 5. Dat is de langste dag tot nu toe. Maar het gaat voor mijn gevoel goed op mijn werk. Ik heb het er naar mijn zin en bijna iedereen is aardig. Nu de school weer gaat beginnen, ga ik natuurlijk wel weer minder werken. Maar zoveel heb ik niet in de vakantie gewerkt. Behalve vandaag dan. Daardoor heb ik wel meer geld. En dat vind ik een fijn gevoel. Ik kan nu iets leuks kopen zonder me meteen schuldig te voelen.
 
Zomerfeesten: In de stad naast ons dorp worden elk jaar de zomerfeesten gehouden. Dit is het 2 jaar dat ik er heen ga. Ik ga waarschijnlijk zaterdag en dan komt Charly Luske. Ik vind hem wel goed. Ook gaat de zus van een vriendin optreden. Het is altijd superdruk, maar wel gezellig. En het is gratis!
 
Feestweek: Aan het einde van mijn eerste schoolweek begint de feestweek in ons dorp. Het dorp bestaan dan 1030 jaar. Dat is al best lang. Om de 5 jaar is er zo'n feestweek. Er komen niet echt leuke optredens in de feesttent, maar het dorp is elk jaar supermooi versierd. Ook mag ik 2 keer optreden met mijn orkest.
 
Vriendin in Canada: Ook is eind vorige week een vriendin en mede-directioner voor 10 maanden nar Canada vertrokken. Ze verblijft daar in een gastgezin en gaat daar ook een jaar naar school. Ondanks dat ik haar ga missen ben ik blij voor haar. Want dit is de kans van haar leven. Ik vind het erg knap dat ze dit doet en het lijkt mij eerlijk gezegd ook wel wat.
 
 
 
Dit was mijn persoonlijke update voor deze keer.
 
Wanneer begint jullie school weer, of is hij al begonnen?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten