woensdag 7 augustus 2013

mini shoplog kruidvat+etos

Daar ben ik weer! Terug van 2 heerlijke weken Frankrijk. Jullie hebben als het goed is dus niet gemerkt dat ik weg ben geweest tot mijn vorige artikel. Maar daar later meer over. Ik ben dus 2 weken geleden richting Frankrijk gegaan. Toen was de 50% korting op producten die uit het assortiment van Catrice gaan net begonnen. En ik vond het zo stom. Wat nou als ik terug kom en de sale is voorbij of alles is weg. Maandag verveelde ik me, dus toen ben ik even naar de Kruidvat geweest. Vandaag zien jullie mijn aankoopjes.



 
Ten eerste heb ik nog een back-up van mijn foundation gekocht. Want die is al een tijdje zo goed als leeg. Ik gebruik hem nu niet, maar dan heb ik hem maar alvast voordat ik naar school ga. Het is de Miss Sporty so matte perfect stay foundation in 002 Light. Hij was 4,99 euro.
 
Toen ging ik naar de Kruidvat. Er was( zoals ik verwachtte) al heel veel weg. Maar ik heb nog wel een paar leuke dingen kunnen kopen.

 
Eerst iets wat volgensmij niet in de sale was. Een defining blush in 40 Think Pink. Hij is erg roze. Maar dat vind ik er juist leuk aan. Lekker uitdagend. Hier volgt nog een review van. Hij was 3,59 euro.
 
 
Sorry dat deze foto zo staat, maar ik kreeg hem niet goed. Ik heb als laatste 2 made to stay longlasting eyeshadows gekocht. In 070 Mauvie star en 080 copper & Gabanna. Deze waren wel met 50procent korting. Mar volgensmij is er iets mis gegaan. Want als de 50% eraf is waren ze 1,80 euro. Maar ik heb ze dus voor 1 euro per stuk. Leuk voor mij! Maar volgensmij zijn ze dus voor 1,80 nog te krijgen. Voor hoe lang nog is niet bekend.
 
Hebben jullie laatst nog wat leuke dingen van Catrice gekocht die uit het assortiment gaan?
 
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten