woensdag 21 augustus 2013

Tan lines tag

Vandaag heb ik de tan lines tag voor jullie. Het is een zomerse tag. Maar officieel is het nog zomer. Deze tag gaat ook veel over de zomer, warme landen en vakanties. Hij is al best wat voorbijgekomen op youtube. En vandaag doe ik hem dus ook. Ben je benieuwd? Lees dan vooral verder! :)

 

 
1.       Een huis aan het strand of een huis bij het meer?
Ik denk toch een huis aan het strand. Bij een meer lijkt me wel gezellig, en iets meer gesloten. Maar ik hou van de geur van zee, en de vrijheid van het strand. Nou is het in Nederland niet vaak mooi weer, en zeker bij het strand niet. Maar in een warm land lijkt het me erg leuk. Of in Engeland. De strandjes daar vind ik zo schattig :)
2.       Favoriete zomerse haarstijl? 
Los of in een knot. Ik heb mijn haar bijna altijd los. Alleen op superwarme dagen heb ik het in een donut knot. En als ik een hele dag ergens heen moet en mijn haar is nog nat van het douchen, doe ik het in een visgraatvlecht.
3.       Word je bruin of verbrand je? 
 
Ehm, ik word eerst rood van de zonne-allergie. Daarna word ik wel erg bruin. Maar zonne-allergie is niet fijn. Het brand bij mij vaak heel erg en het jeukt. Hoe veel ik ook smeer met zonnebrand, het helpt niet. Gelukkig hebben ze after sun uitgevonden. Daardoor krijgt mijn huid verkoeling en voelt het weer rustiger. Dan is het de volgende dag weg. Maar het verhaal begint, als ik pech heb, elke dag weer opnieuw. Op een gegeven moment, halverwege meestal, ben ik ervan af. Ik heb het alleen op mijn armen en benen. Maar prettig is het niet.
4.       Heb je ooit een henna tattoo gehad? 
Nee, ik vind het mooi bij anderen. Maar ik heb er zelf niet echt behoefte aan.
5.       Kampvuur of ‘s avonds zwemmen?
Kampvuur, lekker gezellig praten terwijl je opwarmt bij het kampvuur. Ik vind dat bij een vakantie een kampvuur hoort.
6.       Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je heen gaan?
Naar Frankrijk, daar ga ik bijna elk jaar heen. Ik vind de mensen niet per se superaardig. Maar ik hou van het land en het weer daar. Ook wil ik nog wel eens naar Engeland.
7.       Bikini’s, tankini’s of badpakken?
 
Tankini's. Ik voel me nooit zo lekker in een bikini, en een badpak vind ik bij mezelf niet zo mooi.
8.       Zomerse make-up musthave?
Mascara, en af en toe een beetje poeder. Want ik glim vrij snel.
9.       Hoe warm was het op de warmste dag tot nu toe?
37-40 graden deze zomerakantie in Frankrijk. Dat vond ik eigenlijk wel iets te warm.
10.   Doe je aan sporten in de zomer?
Nope. Ik wil het op zich wel, maar uiteindelijk doe ik het toch niet.
11.   Heb je ooit een vakantieliefde gehad?
Ik heb elke vakantie wel een crush op een jongen. Maar ik durf niet zo veel te zeggen en het is tot nu toe nooit iets geworden als ik mijn nummer gaf. Na de vakantie reageerden ze nooit meer.
12.   Nummer 1 dat staat op je bucket list voor deze zomer?
Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Ik ga niet alles plannen. Als ik zin heb om naar het strand te gaan ga ik daarheen. En anders blijf ik gewoon lekker thuis. Wel wilde ik op vakantie graag naar parijs, want we zaten er vrij dichtbij. Maar dat is er helaas niet van gekomen.
13.   Lang of kort haar tijdens de zomer?
Lang haar, ik hou van mijn lange haar. Ik zou er echt niet zonder kunnen.
14.   Draag je make-up als je naar het strand, zwembad of meer gaat? 
Nee, alleen een beetje mascara.
15.   Vervelendste zomer herinnering?
Ik heb nooit echt vervelende zomerherinneringen. Ik hou van de zomer. Wel onweerde en waaide het op vakantie dit jaar op een nacht zo hard dat onze tent bijna is weggevlogen. Er waren 2 stokken gebroken en de luifel konden we niet meer gebruiken. Daardoor ben ik nu wel veel banger voor onweer als ik op vakantie ben of in de tent ben. Thuis heb ik daar geen last van.
Dit was de tag! Hopelijk vonden jullie heb leuk en nee hem gerust over!
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten