zondag 30 december 2012

goede voornemens voor 2013

Ik doe normaal niet echt aan goede voornemens en ik weet ook niet of ik ze allemaal wel ga proberen na te streven. Maar toch wil ik het doen zodat ik een doel heb dit jaar. Vandaag vertel ik jullie dus mijn goede voornemens voor 2013. Ga lekker op de bank zitten en geniet van mijn laatste bericht in 2012!
Bron:hhdwallpapes.com



Gezonder eten: ja, ook dit jaar ga ik weer proberen gezonder te eten. Het is me dit jaar redelijk gelukt maar het kan nog veel beter. Dit is echt wel mijn grootste doel voor 2013 denk ik.

Overgaan: ik hoop natuurlijk dat ik gewoon overga zonder te veel onvoldoendes. Daar doe ik dan ook extra mijn best voor en dat blijf ik volhouden in 2013.

Een baantje zoeken: Ik ben nu 15 jaar en ik zie erg uit naar mijn eerste baantje. Door dat baantje krijg ik een beetje geld wat echt van mezelf is zodat ik iets vaker leuke dingen kan kopen. Of aan het einde van het jaar een duurder ding.

Meer bloggen: Ik vind eigenlijk dat ik nog veel te weinig blog. Ik heb de laatste tijd niet echt inspiratie maar die ben ik zeker aan het zoeken. Ik kijk rond op andere blogs en ik zoek naar leuke ideetjes op internet. Alle leuke dingen ga ik opschrijven zodat ik ze allemaal uit kan voeren. En daar ga ik morgen mee beginnen.

Dit waren dan mijn goede voornemens. Het zijn er niet zoveel maar dit is het enige wat ik wist. En als ik een hele waslijst aan goede voornemens op ga schrijven kan ik ze niet allemaal nastreven. En dat is wel wat ik wil.

Eet niet te veel oliebollen en drink niet te veel champagne. Hopelijk tot in 2013. Gelukkig Nieuwjaar!

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten