zondag 2 december 2012

tag: been there, done that


 




 
Ik heb besloten een tag over te nemen van www.teskuh.nl. het is een tag over reizen en vakantie. Dus pak er een beker warme chocolademelk en wat perpernoten bij. Veel plezier met lezen!
 




 
In welke landen ben je al eens op vakantie geweest?

Nederland, Duitsland en Frankrijk.
 
Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?

New york, eigenlijk vind ik heel Amerika tof! Ik zou best een jaar in Amerika kunnen wonen. Ook wil ik graag noog een keer naar Engeland. En dan specifiek naar Londen. Parijs lijkt me ook mooi maar daar ben ik al een keer geweest. Ook al kan ik me daar niets meer van herinneren.

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?

Frankrijk. Ik ben daar al een paar jaar niet meer heen geweest. We zaten op een camping met bijna alleen maar Nederlanders. Het was ontzettend gezellig en we waren echt 1 groep. Elke avond was er kampvuur en de omgeving was ook erg mooi.

 

Met wie ga je meestal op reis?

Met mijn ouders en mijn broertje.

 

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?

Ik heb nog geen echt werk dus nee.

 

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)

Met mijn vriendinnen, we zitten bijna allemaal op een andere school maar als we elkaar zien is het meteen weer vertrouwd.

 

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?

Mijn computer en mijn camera. Zodat ik kan bloggen en vloggen. Ook zou ik veel contact hebben via skype met mijn vriendinnen.

 

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?

Ja, ik ga al een paar jaar in Nederland op vakantie. Meestal ergens in de buurt van twente. De natuur is daar erg mooi en het is er erg rustig. We gaan dan ook in Enschede shoppen en daar hebben ze veel leuke winkels.

 

Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?

Dierentuin. Ik hou best van dieren en bovendien ben ik een held op sokken. Ik hou niet van achtbanen met veel bochten en ik heb ook nog hoogtevrees.

 

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?

Zonvakantie. Ik ben niet echt sportief en bovendien vind ik de warmte van de zon erg lekker. Ik ben ook nog nooit op ski-vakantie geweest maar of ik het ooit ga proberen is nog maar de vraag.

 

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?

Ik vind vakanties altijd leuk, het leukst vind ik de stadjes in Frankrijk bezoeken denk ik. Of historische gebouwen, daar ben ik gek op. Shoppen doe ik ook elke vakantie en dat is altijd erg leuk en gezellig.

 

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?

Ik heb een hekel aan de terugreis. Alles is dan voorbij en dan is de reis al gauw te lang. Gelukkig is de reis dit jaar maar minder dan 2 uur dus dat valt mee.

 

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?

Dat weet ik nog niet.

 

Waar zou je nooit op vakantie gaan?

Naar oorlogslanden. Ik heb echt een gigantische hekel aan oorlog en geweld. Ook kan ik totaal niet tegen bloed. Dat is niets voor mij.

 

Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik dit heb gedaan.

Als je de tag wilt overnemen is dat natuurlijk goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten