zondag 2 december 2012

walking trough New York.

 


 New York is mijn inspiratie en mijn droom. Ik droom ervan om ooit nog een keer naar New York te gaan. Dat ga ik vanalles bezoeken waaronder het Vrijheidsbeeld natuurlijk! Ik hou van New York ook al heb ik het nog nooit met eigen ogen gezien. Ik weet bijna zeker dat dat nog wel gaat gebeuren dus waarom zou ik er niet over dromen? Alle mooie gebouwen die in de vaonbs heel mooi verlicht zijn. Het is net een sprookjesstad. Gele taxi’s grote reclame borden en natuurlijk veel winkels.  Van jongs af aan ben ik al fan van New York. Ik weet niet waarom, maar het is gewoon zo. Op de een of andere manier ben ik zo geïnspireerd van Amerika door alle grote gebouwen enzo. Alles is zo groot daar. Ik ben natuurlijk het kleine Nederland gewend met rustige dorpjes en( vooral  bij mij in de buurt) veel weilanden.

Als ik aan New York denk, denk ik aan een grote verlichte stad. Maar wel erg druk. Ik zou er van mijn levensdagen niet mijn hele leven kunnen wonen. Maar ik wil er supergraag voor een jaartje ofzo naar toe. Een dag vind ik ook best, het liefst ga ik zo vaak mogelijk. Omdat ik nu nog niet in New York ben geweest weet ik niet hoe de sfeer daar is.

Als ik iets zie van New York moet ik het hebben. Een schilderij of iets anders. Alles van New York vind ik interessant.

Welke stad vinden jullie leuk, en waar zou je echt nog eens heen willen?









 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten