dinsdag 4 december 2012

Laarsje hier, Laarsje daar.


 
 
 
Bron: missmurphy
 
Oh kom er eens kijken want ik in mijn LAARSJE vind, alles gekregen van die beste Sint. In dit artikel ga ik het hebben over iets wat deze winter helemaal in is. Laarzen! Zelf draag ik elke winter al laarzen dus voor mij is het niet echt nu. Laarzen kunnen echt niet ontbreken in mijn schoenencollectie. Veel succes met het lezen van dit artikel!



Persoonlijk vind ik lange laarzen mooier. Nou eigenlijk vond ik ze mooier. Sinds een tijdje zijn korte laarzen ook helemaal in en ik ben fan! Laarzen kan ik niet genoeg hebben. Voor wat inspiratie staan er wat foto’s onder dit bericht. Dit keer geen lang bericht helaasL Maar er komen er snel meer! Geniet van de foto’s!

 






Welke laars is jullie favoriet? Of draag jij helemaal geen laarzen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten