zondag 2 december 2012

I've got a new crush, baby!


 

Het moet er toch eens van komen. Een camera kopen die echt van mij is. En van mij alleen. Ik heb mijn oog laten vallen op de canon EOS 1100d. Het is mij nieuwe schatje en crush. Hij is alleen een beetje prijzig. Zo rond de 360 euro! Dus dat betekent dan ik een baantje moet gaan zoeken. Ik word bijna 15 dus dat komt goed uit.

Het is een goede camera voor beginnende fotografen. Nu ben ik al heel lang gek op fotograferen maar ik heb er gewoonweg geen goede camera voor. Daardoor fotografeer ik niet zo veel. Op vakantie maak ik de ene foto na de andere met het fototoestel van mijn ouders. Ze zeggen dat ik hem zo vaak mag lenen als ik wil. Maar toch blijft het hun camera, en ik wil graag mijn eigen. Mijn verantwoordelijkheid en mijn zelfgekochte camera van mijn eerste zelf verdiende geld.

Fotograferen is altijd een grote passie van mij geweest Op mijn mobiel of met de camera van mij ouders. Het is echt een passie. Op foto’s kan je leuke, mooie of gezellige momenten vastleggen. Foto’s vertelen een verhaal.

Wat is jullie grootste passie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten