zondag 2 december 2012

mini shoplog amsterdam


 

 
Ik ben ongeveer 2 weken geleden met mijn klas en een paar andere klassen een dagje naar Amsterdam geweest. Het stond in het teken van jodendom omdat we daar op dat moment met godsdienst mee bezig waren. Na alle dingen die we hebben gedaan mochten we nog ongeveer een uurtje shoppen. Maar toen we eenmaal in het centrum waren was dat nog maar een half uur. Ik heb een leuk souvenirtje gekocht en ringen.




Als souvenir heb ik een  I love Amsterdam sleutelhanger gekocht. Niet echt spectaculair maar ik vond hem er zo leuk uitzien.


Ook heb ik nog een setje van vier ringen bij de kruidvat gekocht voor zes euro. Ik vond de ringen erg leuk maar ik was aan het twijfelen of ik ze wel moest kopen. Omdat het niet echt zilver was en daar kan ik niet tegen. Dat vond ik wel erg zonde. Toch heb ik ze maar gekocht omdat ze niet duur waren en ik ze toch wel erg leuk en schattig vond.




Wat vinden jullie van Amsterdam?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten