zondag 2 december 2012

catrice nagellak







 

 
 
 
Ik had al 3 lakjes van catrice en een topcoat. Dat zijn caught on the red carpet(070), pool party at night(410), oh my goldness(910) en de matte topcoat. Ik ben erg tevraden over deze lakjes en daarom heb ik er nog een paar voor mijn verjaardag gevraagd.

 

Ik heb Aretha’s r-e-s-p-i-n-k, beavis and mud-head, dirty Berry, yellow sub-mandarin en de gold leaf topcoat in het zilver van de nieuwste limited edition spectaculART collectie. Ik ben er superblij mee.

Ik heb dirty Berry nu op mijn nagels en de andere nagellakjes heb ik nog niet gedragen maar ik wilde ze zo graag laten zien. Als jullie daar ook nog een review over willen zeggen jullie het maar!

Dirty Berry is een mooi paars glitter nagellakje. Hij viel bij mij meteen op, vandaar dat ik hem heb gevraagd voor mijn verjaardag. Hij heeft echt SUPERVEEL glitters. Ik blijf er maar naar kijken. Elke keer ontdek ik nog meer glitters. Wel hebben ze allemaal dezelfde kleur maar ook dat is erg mooi. Hij zit nu vanaf zondagmiddag op mijn nagels en pas nu beginnen er kleine stukjes af te brokkelen, ook de randjes worden nu iets kaler. Maar voor een nagellak blijft hij voor mij goed zitten.

Beavis and mud-head is een mooi bruine kleur die ik graag uit wilde proberen. Zeg het maar als jullie hier een review over willen.

Arethas r-e-s-p-i-n-k is een mooie felroze kleur die ik erg graag uit wil proberen.

Yellow sub-mandarin zet mij een beetje aan het twijfelen. Hij ziet eruit alsof hij niet super gaat dekken maar misschien doet hij wel het tegenovergestelde. Ik ben benieuwd!

En de gold leaf top-toat vind ik echt erg mooi. Ik denk dat dit een favoriet word. Hij is heel mooi voor de feestdagen of voor feestjes maar hij kan natuurlijk wanneer jij dat wil.

Over welke nagellak zouden jullie een review willen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten