dinsdag 25 december 2012

merry christmas and a happy new year


Zit jij ook lekker aan de kerstkransjes? Of heb je net je kerst cadeautjes uitgepakt. Ik hoop in ieder geval dat jullie een fijne kerst hebben en alvast een gelukkig Nieuwjaar! Ik hoop dat jullie tussen de gezelligheid door even tijd hebben om deze blogpost te lezen. Dus pak je kerstkransjes en je warme chocolademelk en geniet van deze bedank blogpost.


 
Vandaag een bedank blogpost. Bedankt dat jullie mijn blog bezoeken. Ik ben een paar weken geleden pas overgestapt op blogsspot maar ik ben al ruim een jaar actief aan het bloggen. Ik vind het erg leuk en ik hou er nog lang niet mee op. Ik hou van make-up en ik denk dat ik het op dit moment best een lichte verslaving kan noemen.

Vandaag een keer geen lange blogpost zodat jullie snel weer terug naar jullie familie kunnen en zodat ik ook nog even lekker kerst kan vieren. Bedankt! Prettige feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar.
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten