zondag 23 december 2012

winterlicious tag


Vandaag doe ik weer eens een tag. En dit keer de winterlicious tag van macbarbie07. Ze is te vinden op youtube en ik hou van haar filmpjes. Ze is zo enthousiast en lief. Ik ben de laatste tijd echt fan van haar. Deze tag gaat dus over de winter/kerst. Dit vind ik een superleuke tijd dus ik heb echt zin in deze tag. Pak je warme chocolademelk met slagroom en marshmallows en ga bij de kerstboom en dichtbij de kachel zitten en geniet van deze tag.
 


 

1 Wat is je favoriete winter nagellak?

Dat zijn er drie. Dirty Berry, Oh My Goldness en Caught On The Red Carpet. Alledrie zijn ze van catrice. En zoals jullie weten ben ik erg fan van catrice nagellak.

 

2 Wat is je favoriete winter lip product?

Lippenbalsem!! Het maakt niet uit van welk merk zolang hij maar goed werkt en een beetje lekker ruikt. Ook ben ik verslaafd aan mijn coca cola lipsmacker. En op bijvoorbeeld 1e en 2e kerstdag draag ik mijn lippenstift 008 van catrice. Die is erg mooi en hij is rood. Pluspunt!

 

3 Wat is je meest gedragen winter kledingstuk?

Mijn donkerblauwe trui met gouden glitterdraadjes erdoorheen. Ik heb hem op de markt gekocht en hij is nog steeds erg mooi. Hij is vrij kort maar hij houd me lekker warm. Deze trui heb ik het liefst elke dag aan.

 

4 Wat is je meest gedragen winter accessoire?

Mijn ketting met fototoestel die je kon zien in het bericht over mijn favoriete sieraden van een tijdje geleden.

 

5 Wat is je favoriete winter (geur)kaars?

Ik heb maar 1 geurkaars en dat is geen winter geurkaars. Maar ik zou weleens een kerst geurkaars willen hebben of de geur van kaneel of warme chocolademelk als die bestaan. Ook vind ik de geur van kerst over het algemeen erg lekker.

 

6 Wat is je favoriete winter drankje?

Drie keer raden!! Warme chocolademelk met slagroom en minimarshmallows.
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
7 Wat is je favoriete kerstfilm?

A princess for christmas. Hij is zo leuk en ik blijf er maar naar kijken. Ook vind ik a christmas Carol erg leuk. Het is wel een animatiefilm maar hij is erg leuk. En ook the polar express is een favoriet.

 

8 Wat is je favoriete kerstliedje?

All i want for christmas en last christmas. Maar eigenlijk vind ik de meeste kerstliedjes wel leuk.

 

9 Wat is je favoriete kerst eten?

Wij gourmetten met de kerst altijd en dat is erg lekker. Ook bakken we altijd een tulband. Die is ook erg lekker.

 

10 Wat is je favoriete kerst decoratie van dit jaar?

Mijn moeder heeft elk jaar in de vensterbank van die lichtgevende huisjes. Die vind ik erg leuk en ze staan erg gezellig in de kamer.

 

11 Wat staat bovenaan je lijstje met cadeautjes voor kerst?

Ik heb niet echt wensen. Natuurlijk wil is wel graag een camera waar ik al eerder een bericht over heb geschreven of een e-reader. Maar ik ben ook erg tevreden met wat ik dan ook krijg.

 

 

12 Wat zijn je kerstplannen voor dit jaar?

Gezellig kerst vieren met mijn familie met lekker eten en leuke cadeautjes en ook gezellig naar mijn opa en oma toe. Ik vind met familie zijn erg leuk met kerst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten