zondag 2 december 2012

glitter and glamour


 

Ja hoor. Ik heb weer een nieuw lakje aan mijn (ietwat) kleine nagellakstash to mogen voegen. Ik was van plan om nog andere make up te kopen. Maar eenmaal in het kruidvat aangekomen was er niet zoveel leuke make-up. Nagellak of oogschaduwkleuren die ik al had of niet zo spectaculair vond. Bovendien had ik niet superveel tijd omdat ik nog iets anders moest doen. Maar hier is dan toch een review over een lakje wat ik al een tijdje wilde.

Het is een nagellak van het nieuwe assortiment van catrice en het is welteverstaan 910 oh my goldness. Een vriendin van mij had hem een paar weken geleden op en ik vond hem superleuk. Eerst had ik zo iets van: dan heb ik dezelfde nagellak als een vriendin. Maar daarna dacht ik: nou en? En ik heb  hem dan toch gekocht. En ik kan zeggen dat dit een goede aankoop was. De nagellak in het flesje is heel mooi goudkleurig met heel veel glitters en op mijn nagels is hij precies hetzelfde. Het zijn allemaal hele kleine glittertjes wat een heel leuk effect geeft. Er staat op het flesje dat je 2 lagen moet aanbrengen en dat is ook nodig. Bij de eerste laag had ik zoiets van is dit het nou? Maar toen ik de 2e laag erop deed was het echt een verassing. Wat een kleur en wat een dekking! Het is een beetje een chique kleur maar je kan hem ook zeker naar school dragen. Dat ga ik maandag dan ook zeker doen. Het lakje blijft bij mij zo’n 4 dagen zitten en daar was ik erg tevreden over want normaal chipt mijn nagellak heel snel.

Oh my goldness is zeker een aanraden. Dus ren, rijdt, vlieg, hinkel, huppel of kruip desnoods naar het kruidvat want dit nagellakje wil je zeker niet missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten