zondag 2 december 2012

english experience



Gistermiddag heb ik met een vriendin nagels gelakt. Zij had nagellakjes die ik niet heb dus dacht ik: Ik ga die lakjes reviewen voor jullie.
Rimmel london: i love lasting finish 198 azure: Deze review heeft zijn naam te danken aan dit lakje. Ik was in een engelse stijl en heb op de blauwe nagellak van rimmel london een engelse vlag gelakt. En ik moet zeggen dat het aardig is gelukt. Maar BACK TO THE POINT. De review van de rimmel london nagellak. In tegenstelling tot andere nagellakjes dekt hij met 1 laag erg goed. Ook droogt de nagellak erg snel en heeft hij een mooie glans als hij droog is. Het enige nadeel is dat hij rond de zeven euro is en dus vrij prijzig. Maar ik vind de nagellak wel echt een topper.
True Glossywear nr. zestien: Deze nagellak heeft een mooie diepdonkere paarse kleur met een glinster als hij droog is. Met 2 lagen dekt de nagellak erg goed en blijft hij lang zitten. Een nadeel is dat de nagellak erg langzaam droogt, dus je moet er wel geduld voor hebben. Voor de rest vind ik de nagellak erg mooi .

Etos long lasting nail polish roze. Ook deze nagellak dekt met 1 laag er goed. De nagellak heeft een mooie donkere roze kleur en als hij droog is ook en glans. Jammer genoeg droogt de nagellak wel erg langzaam. En dat long lasting vind ik ook niet echt een goede naam. Want hij blijft bij mij niet lang zitten. Na 1 dag brokkelde bij mij de nagellak al af en dat vind ik erg jammer.

The color workshop. De kleur is een beetje perzikachtig maar wel erg mooi. Hij dekt wel erg slecht. Ik moest er 4 lagen overheen doen wilde ik de mooie kleur zien die ik in het potje zag. Wel droogt de nagellak erg snel en kan je er dus snel weer een laag overheen doen. Ook zit er een mooie glans overheen als hij droog is.

True Glossywear oranje. Met 2 lagen dekt deze nagellak erg goed. Ook zit er een mooie glans over de nagellak als hij droog is. De kleur is een beetje zacht oranje en hij blijft lang zitten. Wel droogt de nagellak erg langzaam en dat is dus weer een nadeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten