zaterdag 8 december 2012

shoplog kruidvat, etos en hema.


 

Ik ben vandaag met Iris van www.pslivelifelovely.blogspot.com naar de stad geweest. Het was erg gezellig! En natuurlijk heb ik wat dingetjes gekocht.


We hebben vooral gekeken naar een foundation omdat we dat allebei graag wilden hebben. En we zijn geslaagd hoor! Ik heb de Miss sporty so matte perfect stay foundation gekocht. Hij was 4,99 en met mijn etos cadeaukaart die ik nog had liggen wilde ik hem wel eens proberen. Ik ben erg blij met deze foundation. Ik heb hem nog niet gebruikt maar volgens vele blogs was hij erg fijn. Ik heb de foundatio9n in 02 light. Eigenlijk is hij iets te donker voor mij maar 01 ivory was te licht. Er zit 27,3 ml in het flesje en ik vind het flesje er best luxe uitzien voor die prijs.

Ook heb ik een poeder gekocht. De essence mattifying compact powder. Er zit 12 gram in het doosje. Deze poeder zij mijn huid moeten matteren dus dat gaan we binnenkort uittesten. Ik heb de kleur 01 naturel beige omdat mijn foundation eigenlijk iets te donker was en hierdoor word het weer de kleur van mijn huid. De poeder kostte 2,99.

Ook heb ik de powder brush van essence gekocht. Hij schijnt heel fijn te zijn. Ik vind het uiterlijk erg mooi meet de paars met zwarte haren. De borstel is erg zacht dus hij lijkt me erg fijn. Deze kwast was 2,99

Ook heb ik nog een concealer gekocht. De stay natural concealer van essence. Ik heb hem nog niet zo vaak op een blog voorbij zien komen maar bij de blogs waar ik hem wel zag vonden ze hem erg fijn. Deze concealer was 1,99 en er zit 1,5 ml in.

En als laatste heb ik nog een wenkbrauwpotlood gekocht in de kleur 11. Van de hema. Iris heeft hem een kleur lichter gekocht maar dat was voor mij echt te licht. Ik heb deze eigenlijk een beetje op de gok gekocht en ik weet dus niet of hij goed is en of het de goede kleur is voor mij. Maar hij was 2 euro dus het proberen waard.

Ik ben erg blij met mijn aankopen en ik wilde al lang foundation kopen. Dus ik ben geslaagd!

Dragen jullie foundation?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten