zondag 2 december 2012

favoriete dingen


Vandaag laat ik jullie mijn favorieten van dit moment zien. Het zijn vooral veel sieraden omdat ik nou eenmaal een sieradenfreak ben! Dus laten we beginnen.


Mijn fotocamera ketting staat echt op nummer 1. Ik draag hem heel vaak. Ik heb hem voor de herfstvakantie gekocht toen de

uitwisselingsstudenten uit Duitsland er waren. Ik had hem al een tijdje op het oog maar ik geef niet zo graag geld uit. Ik ben echt een saver. Maar na hem drie keer van te voren gezien te hebben was ik er zeker van. Ik moest hem hebben. Maar toen werd ik gestrest. Zou hij er nog wel zijn? Gelukkig was hij er nog, en na nog een paar keer nadenken en het te hebben gevraagd aan andere mensen die met ons aan het shoppen waren, heb ik heb dan toch gekocht. En ik heb er geen seconde spijt van gehad.


Mijn ringen die ik al in mijn shoplog van amsterdam liet zien. Ik vind die met het roosje het mooist. Jammer genoeg draag ik ze niet zo vaak omdat het ringetje dan gaat verkleuren omdat ik niet tegen nepzilver kan. En dat vind ik zonde. Toch is het een grote favoriet van mij.

Mijn ketting met een strikje die ik vorig jaar voor mijn verjaardag van een goede vriendin heb gekregen. Ik vind hem heel leuk en scha
ttig. Hij is vrij klein, maar de ketting is lang waardoor hij toch opvalt.

 
 
 
Mijn ketting met het pareltje die ik van mijn oudtante heb gekregen. Hij oogt erg klassiek en lieflijk en daar hou ik de laatste tijd erg van. Ook deze ketting is vrij lang.

 
 
Mijn geurtje van essence: like a new love. Daar komt nog een review over. Dus ik ga er niet teveel over zeggen. Maar ik vind hem echt top.

 
 
 


Dit waren mijn favorieten. Wat zijn jouw favoriete dingen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten