vrijdag 4 januari 2013

terug van weggeweest

hay, daar ben ik dan weer. Ik ben een midweek naar een huisje geweest met mijn familie en daar hadden ze geen wifi. Ik heb het jullie van te voren niet verteld omdat dat we niet zo handig leek. Het was erg gezellig en ik wil weer terug. Maar dat gaat helaas niet. Ik probeer van het weekend weer 2 berichten te uploaden en misschien wel drie. Ik heb geshopt in Maastricht toen ik in het huisje was. Ik heb niet superveel dingen gekocht maar waarschijnlijk ga ik wel een shoplog doen in een bericht. Het was erg gezellig en ik mis het nu al. Volgende week moet ik weer gewoon naar school. Maar jullie kunnen uitkijken naar een nieuwe shoplog en nog meer leuke berichten want ik heb weer erg veel inspiratie.

Tot snel,
xx Sara

1 opmerking:

  1. Leuk, Saar! Ben benieuwd! Liefs' Iris

    www.pslivelifelovely.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen