donderdag 17 januari 2013

16 questions tag

Ik ben nog steeds ziek en ik was een beetje bij beautyblogs aan het rondkijken tot ik deze tag vond. Hij komt van lenette en ik vind hem leuk! De vragen gaan niet echt over beauty maar gisteren zagen jullie ook al een lifestyle artikeltje verschijnen en die werd erg goed bekeken dus ik dacht dat jullie dit wel leuk zouden vinden. Neem de tag gerust verder over. Veel leesplezier!


1. Hoe kom je aan je YouTube naam?
Nou, dat is simper. Ik heet Sara Melkert en zo heet mijn google account ook. Dus mijn youtube heet ook zo. Ik heb mijn youtube account dus vastzitten aan mijn google account.

2. Als je je naam kon veranderen, wat zou het dan worden en waarom?
Ik zou hem echt niet willen veranderen. Sara is makkelijk uit te spreken en te schrijven. Alleen schrijven sommige mensen mijn naam met een h. Ook op van die sleutelhangers staat altijd Sarah en nooit Sara. Dus ik zou hem dan denk ik veranderen naar Sarah.

3. Als je terug in de tijd kon en je jongere jij advies kon geven, wat zou het dan zijn en waarom?
Om iets meer op te vallen en om iets meer voor mezelf op te komen. Zonder een grote mond te hebben.

4. Hoe oud was je toen je voor het eerst een kauwgom bel kon blazen?
7? Ik heb eigenlijk geen idee. Ik had altijd bubblelicious kauwgom. Die mierzoete kauwgom en daardoor ging het bellenblazen met kauwgom eigenlijk vanzelf.

5. Wat wou je worden toen je klein was?
Ik wou heel graag groot en volwassen worden. En nu nog steeds wel een beetje, maar niet ouder dan 27 denk ik. Ik hou van mijn leven zoals het nu is. Live while we're young is echt een quote die supergoed bij me past op dit moment.

6. Wat bestel je altijd bij Starbucks?
Gemeen! Ik ben nog nooit bij de Starbucks geweest maar ik wil er zo graag een keer heen. Ik zou dan een frappuccino bestellen( caramel of aardbei) en in de winter chocolademelk met slagroom.

7. Waarover heb je ooit heel erg hard gelachen?
Ik lach vaak om kleine leuke/grappige dingen. Niet uitlachen. Maar samen met vriendinnen lachen over dingen die we meemaken en eigenlijk totaal niet boeiend zijn. Ik kan niet echt een moment opschrijven want het zijn er zoveel.

8. Als je een muziek instrument mocht bespelen, welke zou dat dan zijn en waarom?
Ik speel al een muziekinstrument. Klarinet. Al voor 7 jaar denk ik..... Ik was ooit bij een soort opendag bij de muziekvereniging en ik zag een klarinet en ik ben er nooit meer weggegaan:)

9. Wat is het favoriete ding dat je doet als je gestrest bent?
Muziek luisteren en soms hard en vals meezingen. Ook vind ik het erg lekker om te douchen als ik gestrest ben. Met lekkere shampoo.

10. Favoriete film?
Ehm .... heb je even? Haha, als ik zou moeten kiezen zouden het de titanic, alle step up films, glee the movie en pitch perfect zijn denk ik. Oh en twilight.

11. Wat is een snack waar je niet zonder kan?
Chocolade en skittles. Waarom verkopen ze in zo weinig winkels skittles? Het kost zoveel moeite om ze te vinden.

12. Wat is je favoriete dessert?
Yoghurt of alle mona puddings. Die zijn zo lekker. Zoals bijvoorbeeld die met stroopwafels.

13. Favoriete pizza?
Pizza al tonno. Als je dat zo schrijft. Het is met tonijn en hij is zo lekker. Ik eet al jaren deze pizza en ik heb nog nooit een andere pizza gekozen.

14. Wat zou je liever willen, super krachten om mensen gedachtes te lezen of superkrachten om onzichtbaar te worden?
Gedachtes lezen. Dat lijkt me zo cool. Ik zou wel eens willen weten wat mensen over mij denken.

15. Wat heb je gedaan voor je laatste verjaardag?
Gewoon gezellig met de familie in de kamer gezeten en lekker taart en chips gegeten. Gewoon gezellig praten met de hele familie vind ik erg leuk. Daar maak je me erg blij mee.

16. Als je een wens had voor jezelf, wat zou het dan zijn?
Ehm gelukkig worden... Het klinkt heel cliche maar het is wel zo. Wil iedereen niet gelukkig worden? Gelukkig en gezond worden en blijven.

Waar worden jullie gelukkig van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten