vrijdag 18 januari 2013

mini shoplog maastricht

zoals jullie weten ben ik in de eerste week van het nieuwe jaar naar een huisje geweest. We waren toen vlak bij Maastricht en we zijn er dan ook wezen shoppen. Ik heb maar 3 dingen gekocht en ik vond het dus niet echt noodzakelijk om een shoplog te doen. Maar ik ga hem toch doen omdat ik de spullen wel erg leuk vind. Ik kan helaas nog steeds geen foto's uploaden. Veel leesplezier!


Als 1e kocht ik een blauw leren jasje bij de v&d van het merk soho. Hij was afgeprijsd naar 29 euro. Hij is redelijk donkerblauw en hij heeft zakjes met ritsen. Ook heeft hij een schuine rits en dat vind ik erg leuk. Ik vind het erg jammer dat ik er nu geen foto van kan laten zien. Ik moet er echt een oplossing voor zien te vinden.

Ook kocht ik nog een grone trui bij de h&m. Jullie kennen hem vast vel. Hij heeft een soort platte vlechten die verticaal over de trui lopen. Hij was 10 euro in de sale en hij is niet meer te koop. Je hebt nu wel een soortgelijke trui met kleine verticale vlechtjes.

Ook kocht ik bij de claire's nog one direction armbandjes. Het zijn een soort rubbere armbandjes met de namen van de leden van 1D erop. Ik ben een grote fan en ik kon ze dan ook niet laten liggen. Ze waren 7,95 euro. Dat vond ik nog wel te doen.

Ik vind het echt heel jammer dat ik geen foto's kan plaatsen en ik weet ook echt niet hoe ik het op moet gaan lossen. Iris heeft me al een tip gegeven maar dat helpt ook niet. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil jullie hierbij nogmaals vragen of jullie weten wat ik kan doen want ik kan zo niet meer normaal bloggen. Als ik foto's wil laten zien moet ik ze eerst in een filmpje zetten en uploaden op youtube voordat ik pas mijn foto's kan laten zien. Ik vind mijn blog er op het moment ook nogal kaal uitzien. Maar ik kan er echt niets aan doen. Ik hoop dat jullie het begrijpen.

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten