vrijdag 11 januari 2013

this or that? tag


Vandaag doe ik weer eens een tag voor jullie. Het is nog niet zo lang geleden maar ik zag deze tag overal en ik moest hem wel doen. Hij is zo leuk. Overnemen mag altijd. Geniet lekker van het begin van het weekend en veel plezier met het lezen van de tag.


 
Make up

Blush of Bronzer
Ik heb maar 1 blush maar ik zou er graag meer van willen hebben. Ik vind ze zo mooi. Ik heb ook geen bronzer en ik vind dat niet echt nuttig ofzo.
 
Lipgloss of Lipstick
Ik heb maar lipstick maar ik ben echt verliefd op deze lipstick. Ook vind ik het bij andere mensen heel mooi staan en ik zou er zeker meer van willlen hebben. Bovendien vind ik lipgloss erg plakken.
 
Eyeliner of Mascara
Ik vind het allebei geweldig. Maar ik kan echt niet zonder mascara. Het is echt een must-have en ik schiet al in de stress als hij leef begint te raken.

Foundation of Concealer
Ik draag sinds een tijdje foundation en ik kan echt niet meer zonder. Het geeft me gewoon iets meer zekerheid.

Neutraal of Kleur oogschaduw
Ik hou van bruine of beige kleuren op mijn ogen. Ik draag soms weel kleuren in de zomer of voor een feestje of belangrijke dagen.

Losse of vaste oogschaduw
Ik heb geen losse oogschaduw maar vaste oogschaduw is zo handig. Ik ben echt verliefd op oogschaduw. Ik heb er best veel van en het zijn allemaal vaste oogschaduws. Ik heb zelfs nog nooit nagedacht over een losse oogschaduw.

Kwasten of Sponsjes
Ik heb geen sponsjes. En ik vind mijn kwasten zo fijn werken en zo zacht.
 

Nagels

 

OPI of China Glaze
Denk ik. Ik heb een setje met mini's maar die moet ik nog gaan gebruiken. Ik hoor er veel goeds over en de dekking zou erg goed zijn.

Lang of Kort
Mijn nagels zijn altijd vrij lang en ik zou ze ook echt niet korter willen. Ik vind lange nagels er gewon mooier uitzien. Maar ze moeten ook weer niet te lang zijn want dat vind ik er weer vies uitzien.

Acryl of Natuurlijk
Ik vind mijn eigen nagels best mooi en ik zou echt geen acryl willen. Ik draag ook nooit nepnagels.

Fel of donker
Vroeger zou ik el gezegd hebben maar ik draag de laatste tijd veel bruin op mijn nagels. En ik vind het erg mooi staan.

Met nailart of Zonder nailart
Ik vind nailart heel mooi maar ik heb er gewoon het geduld niet voor. Ik heb er weel een paar spullen voor en soms doe ik het wel maar het word nooit zo mooi als ik zou willen. Ik ben nogal perfectionistisch dus ik denk dat ik daarom niet snel tevreden ben met mijn nailart
 

Body

 
Parfum of Bodyspray
Ik hou van parfum en ik heb geen bodyspray dus dan ben ik snel klaar.
 
Lotion of Body Butter
Lotion uit een pompje halen vind ik gewoon fijner dan een klodden uit een potje van de body butter vissen. Maar ik vind de body butters wel erg lekker ruiken en ik zou er in de toekomst nog wel eens 1 willen hebben.

Douchegel of Zeep
Ik heb geen bad en ik vind zeep meer voor ik bad. Bovendien vind ik de douchegels die ik gebruik erg fijn en erg lekker ruiken.
 
Lush of andere badmerken
Ondanks dat ik er niets van heb. Ik hoor er zoveel goeds over.
 

Fashion

 

Spijkerbroek of Joggingsbroek
Dat zit toch comfortabel en het ziet er ook nog eens leuk uit. Ik ben echt geen persoon die in haar joggingbroek naar school gaat.
Lange of Korte mouwen

Jurkjes of rokken
En dan vooral van die simpele, strakke zwarte rokjes die je overal kan kopen.
 
Streepjes of Ruitjes
Geen van beide.

Slippers of Sandalen
Ik loop heel de zomer op mijn teenslippers totdat het echt niet meer kan. Ze lopen zo fijn.

Sjaals of Hoeden
Ik heb geen hoeden en veel sjaals dus....

Oorknoppen of Oorhangers
Ik vind oorhangers erg mooi maar ik draag ze alleen naar feestjes enzo. Voor de rest vind ik mijn knopjes fijn want ik kan er ook gewoon mee slapen.

Kettingen of Armbanden
Armbanden beginnen me na een tijdje te irriteren met het schrijven op school enzo.

Hakken of Sneakers
Ik vind ze zo mooi en ik vind het erg jammer dat ik ze niet elke dag naar school aan kan. Maar dat red ik gwn niet.

Cowboy laarzen of Paardrijlaarzen
Geen van beide

Jas of Hoodie
Jas, hetzelfde al met de spijkerbroek.

Forever21 of Charlotte russe
Het ander merk ken ik helemaal niet en forever21 ken ik een beetje en ik denk dat het merk wel eens een favoriet zou kunnen worden van mij.

Abercrombie of Hollister
Echt geen idee. Ik ken het niet
 

Haar

 

Krullen of Stijl
Ik heb ze van mezelf en ik zou ze niet willen missen

Knot of Paardenstaart
een paardenstaart staat mij niet

Schuifspelden of Clipjes
die zie je niet zo snel zitten en dat vind ik erg fijn. Ook voel ik ze niet.

Haarspray of Haargel
Ik vind gel zoiets vies. Geef dan maar haarlak als het moet

Lang of Kort
Ik vind lang haar heel mooi bij mensen.
Licht of Donker
Ik heb het van mezelf.

Schuine pony of Rechte pony
Geen van beide. Ik heb geen pony en ik hou er ook niet van bij mezelf. Bij andere mensen vind ik het wel erg mooi staan.

Opgestoken of Los
Ik draag het vaak los en dat vind ik wel heel fijn want dan hoef ik niet heel de tijd te voelen of het niet uitzakt.

 

Overig

 

Regen of Zon
Zon, ik hou niet van de winter en de herfst. Geef mij maar een lekker warm zonnetje.

Zomer of Winter
Ik hou van de zomer. Lekker weer en vooral de zomervakantie/

Herfst of Lente
De bloemen die weer beginnen te groeien. Ik hou gewoon van de lente.

Chocola of Vanille
Verslaving!!!
 
Oostkust of Westkust
uhm geen van beide. Wat een rare vraag.

Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden!
Fijn weekend.
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten