zondag 6 januari 2013

would you rather tag

Vandaag ga ik weer een tag invullen. Oorspronkelijk is deze tag van lenette. Ik zag hem op haar site staan en ik vond hem zo leuk dat ik hem ook wilde doen. Ook heb ik hem al op veel andere blogs voorbij zien komen. Geniet van je laatste dag vakantie( voor de meeste mensen) en veel plezier met het lezen van deze tag. Ook kan je deze tag natuurlijk overnemen op je eigen blog.


 
 
1.     Zou je liever al je mascara's, eyeliners, lipsticks en lipglossjes verliezen of al je paletten en oogschaduws?
 
Dan denk ik toch al mijn paletten oogschaduws want dat is er maar 1. Maar dat is wel meteen een heel mooi palet. Maar het zou best lang kosten om al mijn andere mak-up weer te kopen dan een palet.

2.      Zou je liever al je haar afknippen of het nooit meer laten knippen?
 
Ik zou liever al mijn haar afknippen dan. Ik ben best tevreden met mijn haar en ik wil het liever ook niet kwijt maar het groeit wel weer aan. Als je het nooit meer knipt is heel de onderkant dood en dat wil ik niet.

3.      Zou je liever een peach of een roze blush willen?
 
Ik denk peach want daar heb ik er al een van en die vind ik erg mooi bij mij staan. Maar ik heb eigenlijk nog nooit een roze blush gehad dus misschien staat die me ook wel heel mooi.

4.     Als je €1000 euro had, zou je dan liever make up of kleding kopen?
 
Kan ik het niet verdelen? Als ik het niet kan verdelen zou ik liever make-up kopen. Of kleding. Of make-up. Of kleding. Ik weet het echt niet. Ik ben de laatste tijd juis best veel bezig met fashion en ook met make-up. Ik kan echt niet kiezen, ik vind het allebei zo leuk.

5.      Zou je liever lipstick als eyeliner gebruiken of eyeliner als lipstick?
 
Lipstick als eyeliner. Want ik hou van die kleuren. Bovendien duurt het erg lang als je met en eyeliner je lippen gaat stiften. Maar je moet ook wel weer erg voorzichtig zijn met een lipstick als eyeliner. Het word snel te grof denk ik.

6.       Zou je liever alleen maar shoppen bij MAC of bij Sephora?
 
Ik ken allebei de winkels een beetje maar ik ben er nog nooit geweest. Ik weet wel dat het allebei dure winkels zijn en daar hou ik niet zo van. Want ik wil niet al mijn geld opmaken aan make-up. Toch ga ik dan liever bij mac shoppen want ze hebben mooie blushes.

7.       Zou je liever maar één oogkleur willen gebruiken voor de rest van je leven of één lip kleur?
 
Maar 1 lipkleur. Want ik hou van mijn oogschaduws en ik heb er best veel van. Ik draag ook bijna nooit lipgloss of lipstick maar liever gewoon een lippenbalsem. Ik zou dan wel gaan vor een nude lipstick.

8.      Zou je liever zomerkleding in de winter dragen of winterkleding in de zomer?
 
Winterkleding in de zomer want ik heb het erg vaak koud. Bovendien zijn de zomers in Nederland toch niet zo warm.

9.      Zou je liever het hele jaar donkere nagels of juist lichte nagels dragen?
 
Oeh, dat ik een moeilijke. Ik denk het hele jaar door donkere nagels want ik ben verliefd op bruine en bordeauxrode nagellak. Toch houd ik ook wel van mijn gele en felroze nagellak. Maar toch het hele jaar donkere nagels dan.

10.   Zou je liever je favoriete lipkleur of juist je favoriete oogkleur weg doen?
 
Mijn favoriete lipkleur. Want zoals ik net al zei heb ik heel veel oogschaduws en ze zijn allemaal zo mooi. Bovendien draag ik niet zo vaak een kleur op mijn lippen.

11.    Zou je liever nooit meer je haar dragen in een paarden staart of in een losse knot?
 
Nooit meer in een losse knot want ik draag mijn haar nooit in een losse knot. Wel draag ik vaak schuine paardenstaarten en die zou ik dan ook echt niet willen missen.

12.   Zou je liever nooit meer nagellak of nooit meer lipgloss gebruiken?
 
Nooit meer lipgloss. Ik vind het altijd een beetje plakken. Ik heb niet zoveel nagellak maar ik ben er toch best trots op. Ik zou ze echt niet allemaal kwijt willen hoor!

13.   Zou je liever je wenkbrauwen helemaal weg scheren en ze altijd bijtekenen of ze elke dag moeten epileren?
 
Elke dag moeten epileren. Dat doe ik toch al regelmatig.

14.   Zou je liever al je make up verliezen of al je nagellak?
Ik kan het bijna niet over mijn verkrijgen maar dan toch al mijn nagellak. Omdat ik er niet zoveel van heb en die zou ik dan wel weer kunnen bijkopen. Ik heb gewoon meer make-up. Sorry nagellakjes, dit was een erg  moeilijke keuze.*snik*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten