maandag 14 januari 2013

ziek zijn

Ja hoor! Jullie hebben vast wel gehoord dat er een griepvirus heerst. Ik heb het nu ook. Ik schrijf maar een kort berichtje want ik voel me echt niet lekker. Ik wilde gewoon even melden dat ik vandaag geen berichten plaats. Denk ik. Tenzij ik opeens weer foto's kan uploaden want ik heb mijn OOTD artikel al een tijdje af dus die kan ik zo online zetten. Als ik weer afbeeldingen kan uploaden.  Ik wil echt zo graag mijn OOTD uploaden maar ik beloof dat ik die er nog opzet. Ook komt er nog een shoplog van Maastricht en waarschijnlijk komt daar nog iets bij want ik ga van het weekend nog met 2 vriendinnen shoppen. Ook heb ik van de week PPO week. Dus ik kan veel artikels schrijven want ik krijg weinig huiswerk:) Veel plezier nog vandaag en tot snel. Ik kruip nu lekker onder de dekens en ik probeer mijn kop thee leeg te drinken.

xx Sara


1 opmerking: