zondag 20 januari 2013

shoplog! kruidvat en hema

Ik ben gisteren wezen shoppen met Iris en Vera. Het was erg gezellig en ik heb ook een paar dingetjes gekocht. Ik had eigenlijk in gedachte dat ik nog meer zou kopen maar heel veel dingen waren er al niet meer. Toch ben ik erg blij met de aankopen die ik heb gedaan. Het zijn alleen maar beautydingen... Veel leesplezier.

Ik heb alle producten weer in een filmpje gezet omdat ik nog steeds geen foto's kan uploaden.


Klik hier om het fimpje met de producten te bekijken.

Producten:
Catrice multicolour blush: Strawberry frappucino  3,99 euro
Catrice nagellak 780 welcome to Roosywood 1,35 euro( in de sale)
Catrice nagellak 870 Copper Cabana 1,35 euro(in de sale)
Catrice nagellak 905 Steel my soul 1,35 euro(in de sale)
Hema shiny lipbalm light pink 3,50 euro
Hema zilveren haarspeldjes 1,95 euro

En ik heb nog iets gekocht maar daar heb ik geen foto van want die is al in gebruik. De cupcake thee van de Xenos. Die was nu 1,49 euro in plaats van 1,99 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten