donderdag 31 januari 2013

wishlist action

Eindelijk is het weer zover! Morgen ga ik weer naar de action. Ik ga wel met mijn ouders dus of ik ook echt veel ga kopen is nog maar de vraag. Maar hier is dus mijn wishlist. Veel leesplezier


 
 

Ik ben ook nog van plan om naar Ter Stal en de Scapino te gaan. Ik wil graag wat blousejes en nieuwe schoenen. Maar ik weet niet of dat gaat lukken.

Action wishlist.

Max blush
Ik heb er een tijdje geleden al 1 van gekocht en wat een pigmentatie. Ik ben echt zeer verrast door de pigmentatie. Ik vind hem erg mooi dus ik wil zeker nog even naar de andere kleuren kijken.

Poppy peach lipstick
Ja! Ik wil meer lipsticks. Ik heb nu alleen een felrode lipstick van catrice. Ik wil sowieso peachy kleurtjes dus daar ga ik naar op zoek!

Peach lipstick
Same story.
Hot pink lipstick
Ik ben de laatste tijd ook erg into roze dus ook naar deze lipstick wil ik even kijken.
Silky nude lipstick
Ik ben echt al superlang op zoek naar een nude lipstisck. Maar lipsticks zijn al snel best prijzig. Ik heb gehoord dat de lipsticks van de action goed gepigmenteerd zijn. Dus misschien vind ik wel een echte budgettopper.
 
Dazzlin red lipstick?
Ik weet niet of ik deze wil. Want ik heb dus al een rode lipstick. Maar ik kan er natuurlijk altijd even naar kijken.

Onyx doekjes
Ik heb ze nu 1 keer gekocht en ze zijn bijna op. Ze irriteren mijn huid echt totaal niet. Het is niet de perfecte oplossing maar ik ben hard op zoek naar reinegingslotions. Dit is dus maar tijdelijk. Maar wel een back-up! ze zijn echt erg fijn.

Beauty and style handbook
Ik las op verschillende beautyblogs dat dat boek echt erg fijn is. En hij is erg goedkoop. Ik hoop echt dat ze hem nog hebben want deze wil ik echt heel graag hebben.
 
Maskertjes
Ik wil graag wat maskertjes uitproberen en ik dacht: dan kan ik maar beter goedkoop beginne. Want als ik maskertjes van een superduur merk ga kopen en ik vind ze niet bevallen is dat echt zonde van mijn geld.
 
Nagellakjes
Daar kijk ik altijd even naar. Ik ben een nagellak addict!
 
Noodles
Ook die neem ik altijd mee. Het zijn gewoon noodles waar je nog warm water bij moet gieten en dan kan je het eten. Ze zijn echt superlekker. Ik neem ze altijd met kip. Ik heb ze vandaag gegeten en nu ik erover schrijf wil ik ze meteen weer.
 
Verder kijk ik altijd nog even naar de accesoires en de knutselspulletjes. Eigenlijk loop ik bijna heel de action door.
 
Wat vinden jullie van de Action?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten