dinsdag 26 februari 2013

haul februari 2013

Ik heb de laatste tijd steeds een beetje geshopt. De ene keer een shirtje de andere keer slechts een notitieboekje. Vandaag laat ik zien wat ik de afgelopen tijd geshopt heb. Het zijn niet zoveel dingen en ze waren allemaal best goedkoop. Ook heb ik nog een paar dingen van mijn nicht gekregen. Veel lees/kijkplezier!

 

 

Als eerste heb een een schrift met tabbladen bij de hema gekocht voor 2,50. Een dvd over one direction voor 5 euro bij de boekenvoordeel een portemonnee van Truespirit bij de Kruidvat voor 5 euro en 2 opbouwbare borstels met spiegeltjes. Op de foto zie je er maar 1 maar ik heb ook nog een zwarte gekocht. Ik heb ze gekocht bij de wibra voor 50 cent per stuk.
 
 
Yes, ik heb ze. Ik had ze al een paar keer zien staan en dit keer heb ik ze dan eindelijk gekocht. Deze glitterlaarsjes heb ik gekocht bij de Bristol voor 25 euro. Ze zitten redelijk. Maar ik moet ze nog inlopen dus dat komt wel goed. Ik ben er erg blij mee.


 Bij de Etos heb ik dit geurtje gekocht. Pistache van Black Onyx. Hij rijkt echt heerlijk. Ik heb hem gekocht met mijn cadeaukaart.


 
Ik heb teenspreiders bij So Low gekocht voor 85 cent geloof ik. So low is een erg leuk winkeltje bij ons in de stad. Ze verkopen er soms kleine leuke dingetjes voor weinig geld. Ook hebben ze nageldecoratiesteentjes!
 

 
Misschien kennen jullie wel de Moleskine boekjes. Ik wilde graag ook zo'n soort boekje om leuke recepten, quotes of andere dingen in te schrijven. Maar 15 euro voor een notitieboekje vind ik nogal duur. Nu zag ik bij de hema een soortgelijk boekje liggen voor 2 euro. Ik kocht hem in een leuk fel kleurtje. In het echt is hij nog feller dan op de foto:)

 
Deze letter heb  ik vorige week maandag bij de Xenos gekocht. Hij was onder de 2 euro. Hij had gewoon de kleur van karton maar ik heb hem inmiddels al opgeleukt met papier:) Hij staat in mijn kamer en hij is erg vrolijk. Ik heb hem opgeleukt in  de kleuren die deze lente in zijn. Namelijk blauw/groen en lichtroze.

 
Deze schoenen heb ik van mijn nicht gekregen. Ze hebben een leuke hak en de knoop en de flap vind ik ook erg leuk!

 
Dit shirtje kocht ik bij de coolcat voor 5 euro. Ik ben GEK op snorren.

 
Ook dit topje kocht ik bij de coolcat voor 5 euro. Weer met een snor!

 
Dit topje kreeg ik van mijn nicht. Ik dacht dat het niks voor mij was maar ik vind hem erg leuk staan.


 
Nog een shirt met een snor. Ook deze vind ik weer erg leuk!

Dit topje kreeg ik ook van mijn nicht. ik weet niet zo goed wat er op staat, maar ik vind het een erg leuk motiefje.
 
Voor de rest heb ik nog kruidvat reinigingsmelk gekocht voor nog geen 2 euro en een antiklitspray van gliss kur van schwarzkopf. Die was 5 euro en 7 cent.
 
Ik heb ook nog een trui met I love snor gekocht. In plaats van het woord snor staat er dan een snor. Maar deze trui zit op dit moment in de was.
 
Hebben jullie nog geshopt?
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten