dinsdag 12 februari 2013

valentijnsdag countdown #6

Ja, we zijn er bijna. Over 2 dagen is het alweer valentijnsdag. Vandag dus mijn een na laatste countdown. Morgen komt er nog een online en op valentijnsdag zelf misschien ook nog wel. Maar dat zien jullie dan nog wel verschijnen. Vandaag laat ik een paar van mijn favoriete trailers van valentijsdag films zien. Ik ben gek op chickflicks dus bereid je voor! :) Veel kijkplezier!

                                                                Valentine's day
 
Valentine's day is echt mijn all time favorite als het om valentijnsdag films gaat. Hij is leuk en ook zeker grappig. Maar de film is ook redelijk realistisch. Sommige momenten heb ik ook wel eens meegemaakt. Dit is echt een aarader.
                                                                     Alles is liefde

 
Ja, wat moet ik hier nou nog over zeggen. Deze film kent ieder meisje...
 
I hate valentine's day
 
 
En voor de haters van valentijnsdag. Of als het net uit is en je gewoon even echt geen zin hebt in mierzoete films. Dan is dit wat. Ik vind deze film ook echt hilarisch. WAARSCHUWING: Er word wel in gezoend en uiteindelijk blijft het toch een valentijnsdag film. Dus als je er echt geen zin in hebt is het misschien beter om een horror film te kijken:)

Veel kijkplezier! Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten