zondag 17 februari 2013

ooglook #1

Vandaag laat ik jullie een ooglook zien die ik zelf vaak gebruik. Hij is gemaakt met mijn sleek au natural palet en de essence stays no matter what eyeliner. De eyeliner is nieuw. Veel kijk en lees plezier!

 
 

Dit is hem dan. De nieuwe eyeliner van essence. Hij is redelijk dik, maar niet zo dik als de jumbo eyeliner die nieuw in het assortiment is gekomen. Ik vind het uiterlijk erg mooi. Alles valt op. De felgroene letters maken het een echte eyecatcher.
 

 
De eyeliner is fijn in gebruik.

 
Hier is hij dan! Mijn trots. Ik ben zo blij dat ik hem heb gekregen en ik kan echt niet meer zonder hem. Ik wil meer van sleek!

 
Sorry voor de vieze buitenlant van mijn palet.


 
Oh, wat een mooie kleurtjes. Ze hebben ook echt allemaal een aparte naam. Zo leuk.

 
Nog een foto van mijn schatje! :)


En nog 1

 
Ik heb voor deze look mijn hema oogschaduwkwast en hema bleding kwast gebruikt.



 
En de essence I love stage eyeshadowbase. Mijn all time favourite.

 
En natuurlijk mijn maybelline NY mascara.
 
Wat vonden jullie van deze ooglook?
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten