donderdag 7 februari 2013

valentijnsdag countdown #1

Vandaag ga ik jullie een nieuw ' onderwerp ' introduceren. Op sommige youtubekanalen zie je kerst countdowns. Ik ga nu een beetje hetzelfde doen. Het is niet mijn idee maar veel mensen doen het dus het is niet zo dat ik ze na probeer te doen ofzo. Hopelijk vinden jullie het leuk!
Vandaag begin in met cadeautjes die je je crush, vriendje, vriendin, BFF of ouders kan geven. Het zijn geen superdure dingen maar meer gewoon lieve dingen. Zoals dingen die je zelf kan bakken. Het is leuk, lekker, creatief en redelijk makkelijk. Bovendien heb je het echt gewoon zelf gemaakt en dat vind ik persoonlijk erg leuk voor valentijnsdag.


Wat is er nou romantischer dan zelfgebakken koekjes in een blik. Ik moet toegeven dat dit blik niet echt geschikt is voor een jongen aar je kan een blik natuurlijk altijd anders pimpen of gewoon kaal laten. Ook kan je dit prima aan je moeder of aan je bff of andere vriendinnen geven.
 Deze vond ik zo leuk! Ik ben best creatief en dit is zoo lief. Misschien is dit niet zo geschikt om aan iemand te geven die nog niet je vriendje is.... Maar dat is maar net waar die persoon van houdt. Ik vind dit echt superleuk.

Dit is bijvoorbeeld wel weer leuk voor je crush maar het is ook superleuk voor je vriendinnen. De koekjes zien er leuk uit en de verpakking is ook echt superschatig!

Ik weet niet zo goed wat die twee bovenste dingen zijn maar het ziet er gewoon leuk en superschattig uit.
 Dit is bijvoorbeeld leuk voor een actie. Dit zou ik persoonlijk erg leuk vinden om bijvoorbeeld voor een valentijnsactie te geven. Bij ons worden er elk jaar rozen verstuurd. Maar dit is een keer wat leuker voor de afwisseling en die rozen zijn toch altijd redelijk lang en dat past bij mij op school echt niet in je kluisje en in je tas blijft hij ook niet mooi. Dan moet je hem de hele dag vasthouden en op je tafel leggenn. Het is ook leuk om dit aan je outfit toe te voegen. Het is gewoon een kleine button en een erg leuk detail.
 Dit vond ik er gewoon superschattig uitzien. En ik hou gewoon van bakken dus... Je weet wel.
Ik heb bakvormpjes in de vorm van hartjes van de action. Daarmee kan je erg goed cakejes maken. Het ziet er gewoon zonder versiering al superschattig uit.

Hopelijk hebben jullie iets hier aan. En als jullie geen valentijn hebben of als je niets voor valentijnsdag krijgt niet getreurd. Ooit komt er een dag dat je wel iets krijg van iemand die je leuk vind. Ik heb ook nog nooit iets gekregen van iemand die ik leuk vind. En ik wil altjd jullie valentijn zijn!
xx Sara

Wat zouden jullie nog in de valentijnsdag countdown willen zien? Tips zijn van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten