vrijdag 22 februari 2013

weheartit collage #1

Ik zit nu al een tijdje op weheartit. En ik ben verslaafd. Plaatjes met leuke fashion en leuke quotes. Of gewoon leuke foto's. Weheartit is een onderdeel van facebook en zo ben ik er dus ook terecht gekomen. Je kan inloggen met je facebook of twitter account en dan kan je je eigen collectie plaatjes verzamelen. Vandaag laat ik een selectie van mij foto's die ik geheart heb zien. Veel kijkplezier!

 
 
 

 Eerst heb ik een paar quotes die ik graag even in het groot wil laten zien. Zo kunnen jullie ook de tekst beter lezen:)


 
 

 
Dit is zooo waar! Al zegt een klasgenoot niet tegen (naam vriendin) vertellen hoor. Natuurlijk doe je dat als je een echte vriendin bent.



 
Dit is dan een plaatje met foto's die ik de laatste tijd heb geheart op het gebied van fashion en andere leuke dingetjes. Leuke shorts, amerikaanse gympen, neon kleding en andere leuke plaatjes. Kleurrijk is de foto met fruit. En de tweede rij van boven helemaal rechts is zo leuk. Ik heb een snorrenobsessie( dat weten jullie vast al) en dit zijn chocoladesnorren op stokjes. Zo leuk! En op de 2e rij van boven het 2e plaatje van links is ook erg cute. Het is een kopje koffie met een koffiekan erboven. Ik heb ook wel eens zulk soort ringen gezien op site's. Met sushi bijvoorbeeld! zo cute!
 
Zitten jullie ook op weheartit?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten