zondag 24 februari 2013

wishlist februari 2013

Morgen ga ik shoppen! Dit keer ga ik gezellig met mijn moeder. Ik heb er echt al een tijdje naar uitgekeken en ik heb er echt zin in. Morgen is dan de 1e dag van mijn voorjaarsvakantie(ik tel weekenden nooit mee) Ik ben van plan om gewoon een paar leuke dingetjes te scoren maar ik heb niet echt een doel ofzo. Toch heb ik wel een paar dingen die me leuk lijken.

Ik wil sowieso een nieuwe tas, maar ik weet niet of ik die ga vinden.
Ook wil ik kijken bij de oorbel bij ons, want die heeft opheffingsuitverkoop.
Voor de rest wil ik gewoon wat leuke kleding, accesoires een een paar enkellaarsjes. Ook moet ik een nieuwe winterjas voor nu nog en voor volgend jaar grotendeels.

Make-up

Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette :€4,99. Ik weet nog niet of ik deze ga kopen.
Catrice lipstick the nuder the better: 3,99
Essence get big lashes waterproof: 2,49
Catrice lipstick matt about pink?
Hema pure shine lipstick 2,50
Miss sporty colour lipstick bubble gum 051 1,99
Kruidvat reinigingsmelk
Ik wil dus vooral leuke nieuwe lipstick en wat kleine dingetjes en kleding.
 
Willen jullie een shoplog zien van de dingen die ik morgen ga kopen?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten