donderdag 14 februari 2013

valentijnsdag countdown #7

Daar is hij dan alsnog. De laatste valentijnsdag countdown van 2013. Ik had hem natuurlijk het liefst gisteren al online willen zetten maar ik kon het echt niet. Vandaag kunnen jullie alsnog het allerlaatste artikel van de countdown lezen. En vandaag gaat het over iets wat ik erg leuk vind. Quotes. Ik hou er gewoon van! Veel leesplezier.

 
Ik vind de kleuren van dit plaatje niet echt mooi, maar daar gaat het niet om. Ik vind de quote wel erg mooi. Je moet je liefde overal verspreiden.


 
Ik heb wel eens ruzie met haar. Maar ze kan me ook helpen en natuurlijk hou ik van haar. Ik vind dat het daar ook om gaat bij valentijnsdga. Niet alleen liefde tussen geliefden. Maar liefde tussen alle personen in je vriendenkring of familie.

Ja, hier valt niet echt iets aan toe te voegen.:)

 
Dit is geen quote. Maar het is gewoon een supermooi plaatje. Woorden komen uit monden.

Natuurlijk zullen er altijd mensen in je leefomgeving zijn die zeggen: Die jongen is niet goed voor je of dat soort dingen. Maar als je er zelf anders over denkt maakt het niet uit wat zij zeggen. En natuurlijk kan die jongen alsnog later in de smaak vallen bij de personen die hem toen niet goed voor je vonden .

 
Dromen. Daar begint het altijd mee. En bij mij blijft het daar ook meestal bij..

 
 

 
Dit vind ik zeker waar. Als ik zielige liedjes hoor denk ik vaak aan mijn crush. :)

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten