donderdag 14 februari 2013

happy valentine's day!!

Na mijn countdown is het dan toch echt zo ver. Valentijnsdag. Wat heb jij gekregen of gegeven? Even een klein artikeltje over hoe ik dnk over valentijnsdag! Veel leesplezier.
 
Bron: weheartit.com




Fijne Valentijnsdag allemaal. Heb je je crush een kaartje gestuurd of je vriendje een cadeautje gegeven? Het is voor bijna iedereen met een vriendje vast een fijne dag geweest. Maar ook de mensen zonder vriendje kunnen het leuk gehad hebben hoor. Ik heb ook geen vriendje, maar ik wil op zo’n dag gewoon bij mijn lieve vriendinnetjes zijnJ Dat is voor mij ook liefde. Je hoeft niet lang en uitgebreid te staan zoenen met je vriendje, maar een knuffel van je BFF kan ook wonderen doen. Ik heb nog NOOIT een Valentijn gehad. Ja, 1 keer op de basisschool een soort van. Ik kreeg een zelf in elkaar geflanste vogel met een hartje van iemand die ik geeneens leuk vond. Hij vroeg verkering en ik zei ja….. De volgende dag was het alweer uit. Maar ik zat toen in groep 5 dus.. 

Ik wil met dit artikel gewoon zeggen dat Valentijnsdag niet alleen om liefde gaat. Maar ook om vriendschap, en dat is eigenlijk ook een soort van liefde. Ik zou echt niet zonder mijn vriendinnen. Zo kunnen we samen gewoon Forever Awesome zijn. We zijn NIET  Forever Alone.

Ik heb altijd een beetje een hekel aan van die meisje die helemaal teleurgesteld zijn als ze geen Valentijn hebben. Natuurlijk droom ik ook weleens van een leuke jongen die me iets geeft voor Valentijnsdag. Maar zo gaat het nou eenmaal niet altijd.

Nog veel plezier vandaag met je vriendje, je vriendin, je ouders, je BFF of gewoon je hele vrienden groep. En maak er nog een leuke dag van.

Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten