donderdag 21 februari 2013

How to: kwasten schoonmaken

Vandaag laat ik jullie in een fototutorial zien hoe ik mijn kwasten schoonmaak. Het is mijn manier en jullie hoeven het niet per se zo te doen. Ook kan je natuurlijke verschillende shampoo's gebruiken. Als het maar een milde shampoo of babyshampoo is. Veel lees/kijkplezier.

 
Doe de milde shampoo in een bakje of in je wasbak met lauw warm water.
 


 
Ik heb deze vogue girl cats shampoo gebruikt. Hij is mild en hij ruikt ook erg lekker. Mijn kwasten ruiken nu ook lekker naar deze shampoo:)


 
Roer de shampoo door met je kwast en ga met je kwast goed langs de bodem en zijkanten.

 
Blijf zo doorgaan totdat je kwast goed schoon is en je water vies.:) Knijp vervolgens je kwast uit zodat er geen water meer in zit.

 
Als je klaar bent leg je je kwasten te drogen. Ik leeg ze altijd op een stukje keukenrol in de vensterbank. Maar je kan ze natuurlijk ook op een handdoek in de badkamer leggen.
 
Ik was mijn kwasten ongeveer 1 keer in de 2 weken. Maar als ik ze heel vies vind doe ik het elke week.
 
xx Sara
 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten