donderdag 21 februari 2013

persoonlijke update

Vandaag ga ik jullie vertellen over wat ik de komende tijd van plan ben en hoe het op dit moment met mij gaat. Ook ga ik jullie vertellen wat jullie nog van mij kunnen verwachten op mijn blog de komende tijd.

persoonlijk: op dit moment gaat het goed met mij. Ik haal goede cijfers en het is gewoon gezellig op school met iedereen. Vandaag waren er heel veel zieke mensen en we hebben dus ook niet echt veel gedaan. Gisteren zouden we een toets hebben maar die kregen we niet en vandaag viel een uur waarin we een toets zouden hebben uit. En ik had er net zo goed voor geleerd. Maarja.... echt vervelend is het ook niet. Morgen nog een scheikunde toets en dan hebben we EINDELIJK een weekje vakantie... Ik heb er zin in. Lekker shoppen en leuke artikelen online zetten.

Blog: Ik heb de laatste week niet veel online gezet omdat ik het ontzettend druk had. Veel toetsen en huiswerk en vaak toch redelijk laat uit. Ik ben dus erg blij met die vakantie. Ik ben van plan om een collective shoplog in een artikel te doen. Want ik heb de laatste tijd telkens wat kleine dingetjes gekocht. Ook ga ik looks maken en er veel foto's van maken. En ook komt mijn 1e This is my life online denk ik. Daarin laat ik foto's zien van dingen die ik de laatste tijd heb gedaan of gewoon random foto's. Waarschijnlijk zien jullie in het eerste artikel foto's verdeeld over een langere tijd. Maar ik ben van plan dat elke maand te gaan doen. Genoeg te doen dus in de vakantie. Ik heb er zin in!

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten