vrijdag 1 maart 2013

3 things tag

Ik zag vandaag deze tag op http://www.belessa.nl/ en ik wilde hem ook doen. Ik heb al een tijdje geen tag meer gedaan en deze leek me erg leuk. Ik moet steeds 3 favoriete dingen van een bepaalde categorie opnoemen. Veel leesplezier.

3 dingen in mijn tas:
 mijn portemonnee, mijn mobiel en een haarborstel.

3 dingen gevonden op mijn bureau:
Mijn moleskine achtige notitieboekje, een poster van Harry van one direction die ik nog moet ophangen en mijn nieuwste parfum pistache van black onyx.

3 favoriete meubels in mijn kamer:
 Mijn bureau, hij is superlang en ik vind hem erg mooi:) Mijn zitzak(als je dat een meubel kan noemen) en mijn boekenkast want mijn boeken zijn heilig.

3 favoriete fruitstukken:
 appels van Pink Lady, aardbeien, grapefruit, gele kiwi's en perzik. Oh en nectarine. Ik hou van fruit. Maar mijn favorieten zijn toch wel appels, aardbeien en perzik.

3 dingen die ik ooit wil doen:

-Naar amerika met een van mijn beste vriendinnnen. En dan vooral naar new york.
-Naar engeland. Maar die droom komt waarschijnlijk volgend jaar uit want dan kan je met school naar Londen.( 1D ontmoeten!!)
-Mijn kamer compleet anders inrichten.
En natuurlijk mijn make up stash uitbreiden maar daar ben ik nu al mee bezig. Ook ga ik in mei naar een concert van one dirction dus die droom komt ook al uit :)


3 dingen waar ik op dit moment aan denk:
pff, de vakantie is voorbij :( Oh en ik moet nog een interview voor geschiedenis houden...
Ik wil nu naar one direction!!
Hoe ga ik mijn kamer anders inrichten en voornamelijk hoe ga ik het aan mijn ouders vertellen.


3 Blogsites die ik haast elke dag bezoek:
ehm.... dat zijn er wel meer dan 3. Daar komt binnenkort een artikel over online.

3 meiden met een leuke persoonlijkheid:
Mijn vriendinnen! Maar dat zijn er wel meer dan 3.

3 soorten favoriete make-up:
Blush, oogschaduw en mascara. Ik heb zo weinig blush maar ik hou er zo erg van!

 
 
3 leukste kledingstukken uit mijn kast:
Mijn snorrentrui die ik laatst gekocht heb. Mijn nieuwe bruine bloemetjesbroek die ik jullie helemaal niet heb laten zien in mijn shoplog. En....  een zwart soort blazertje.

3 favoriete parfums op dit moment:
like a new love van essence.
Pistache van black onyx.
APL van de action.

3 favoriete websites/webshop beauty & fashion:
H&M, boozyshop en de webshop van ELF.


Dit was de tag alweer. Ik heb hem met veel plezier ingevuld!
xx Sara









 

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten