dinsdag 12 maart 2013

liebster award

Jullie kennen het vast nog niet. En ik eerst ook nog niet. De liebster award. Het is een award die bloggers doorgeven aan andere bloggers met max. 200 volgers. Ik ben genomineerd door Iris, Mendy en Isabelle van pslivelifelovely. Vandaag ga ik de 11 vragen die zij voor me bedacht hebben invullen. Veel leesplezier!


Er zijn een paar "richtlijnen" of regels voor de liebster award.

 

    1 Vertel in blogpost door wie je genomineerd bent. 2Vertel 11 dingen over jezelf.

    3Beantwoord de 11 vragen van degene die je genomineerd heeft.
    4Geef de Liebster Award door aan 11 andere bloggers met maximaal 200 volgers.     

    5Bedenk 11 vragen voor jouw genomineerden.


    11 dingen over mezelf

     -Ik ben 15 jaar
     
    -Ik heb 1 broertje
    -Ik zit in 3 havo
    -Mijn ouders weten niet dat ik een blog heb
    - Ik vind smiley grappig! Trailer
    -Ik ga naar het concert van one direction. 3 mei!
    -Dit is mijn 2e blog.-Ik ben goed in talen.
    - Ik heb een hekel aan natuurkunde
    -Ik ben verslaafd aan weheartit, facebook, twitter, youtube en blogs lezen
    -Ik wil later journalist worden.






    De 11 vragen die ik ga beantwoorden.

    Waarom blog je?

    Ten eerste hou ik echt ontzettend veel van schrijven. Van jongs af aan schreef ik al verhaaltjes. En ik heb zelfs mijn eigen boek geschreven. Maar die heb ik nooit naar een uitgeverij gestuurd want ik was negen toen ik het schreef en ik vond het niet zo’n mooi verhaal toen ik iets ouder werd. Ook hou ik van schrijven en dus bloggen omdat ik er mijn gevoelens in kwijt kan. Gewoon even een uurtje artikeltjes typen over make-up, fashion, lifestyle of over mezelf en ik ben meteen een stuk minder depri. Ik hou gewoon van schrijven en ik kan er echt niet zonder!

     
    Hoe ziet je droomhuis er uit?

    Groot! Haha, het is best gek eigenlijk maar ik heb echt al voor me hoe ik later wil wonen. Ik wil een leuk huisje. Niet te groot niet te klein. Het liefst met een rieten dak denk ik.(maar dat is ontzettend duur). En een erken. Ik hou van erkens. Een leuke tuin mag ook niet onbreken

     

     
    Wat doe je het liefst op een vrije dag?

    Niets! Haha, nee. Ik hou van shoppen en dat doe ik dus ook erg graag. Of een lekker dagje bloggen.  Ook ben ik creatief dus DIY’s of gewone leuke knutseldingen doe ik ook graag. Of ik bak taarten of cakejes. Daar ben ik ook gek op.

     
    Beschrijf jezelf in 3 woorden.

    Luisteraar, onopvallend, rustig(niet bij mijn vrienden)

     
    Waar denk je bij de kleur roze aan?

    Vroeger zou ik ugh gezegd hebben. Ik heb echt een superlange tijd een hekel aan roze gehad. Maar nu ben ik fan. Fluorroze of lichtroze, ik hou er allemaal van.

     
    Wat is je lievelingseten?

    Broccoli, pizza, patat, boerengroentesoep.
     



     

    Wat is je lievelings blog?/ wie is je lievelings blogger?

    Ehm, dat zijn er meerdere ik heb er laatst nog een artikelte over geschreven. Klik hier om het artikel te lezen.

     
    Wat is je favoriete tv programma?

    GTST, Wie is de mol, Expeditie Robinsom, CSI, Unforgettable, de pelgrimscode(begint donderdag weer) en mtv: plain jain, degrassi. Oh en glee, WAAROM KOMT DAT NIET MEER IN NEDERLAND OP TV?

    Als je nog maar één beauty product mag gebruiken, wat zou dat dan zijn?

    Toch mascara. Ik heb van mezelf korte wimpers. Ik kan echt niet zonder mascara, ik hou ervan. Ik zou dan nog eerder zonder foundation(en de rest) de deur uitgaan.

     
    Luister je nu muziek? Zo ja, welk nummer? :)

    Mijn vader heeft op dit moment erg oude en stomme muziek opstaan. Maar ik ben nu op mijn computer Little Things van 1D aan het luisterenJ ( dat hadden jullie niet gedacht he?)

    Vertel je favoriete quote!

    Don't dream your life, live your dream. Ik hou echt supererg van quotes. Maar ik denk dat ik dit wel een van de mooiste vind.
     
     
    Oke, nu komen we aan bij het laatste deel. Ik moet 11 blogs nomineren. Maar ik ken maar 1 blog dat onder de 200 volgers zit en die hebben mij dus al genomineerd. Dus... ik ga het nu iets anders doen. Ik zet mijn vragen hieronder. Als jij een blog hebt met max. 200 volgers en je vind de vragen leuk mag je ze overnemen. Lees ook even goed de "regels" die boven in dit bericht staan. Als je de vragen hebt overgenomen en ze op je blog hebt gezet mag je me mailen met jouw bericht. Ik zal ze zeker lezen. Laat ook even hieronder achter of je mijn vragen overgenomen en beantwoord hebt.


    11 vragen voor de blogs die ik genomineerd heb.

    1 Hoe lang blog je al
    2 Wat is je ergste verslaving
    3 Hoe vaak ga je shoppen?
    4 Wat vind je leuker? Make-up of fashion?
    5 Hoe vaak lak je je nagels
    6 wat is je lievelingseten/drinken
    7 waar ben je op dit moment
    8 ben je een denker of een doener?
    9 Wil je later iets met bloggen gaan doen?
    10 Wat is je favoriete tv programma?
    11 Met hoeveel mensen ben je thuis?

    Je kan mailen naar. makeup4you.weblog@gmail.com


    Xx Sara

1 opmerking: