vrijdag 29 maart 2013

Frustraties

Ik ben gefrustreerd. Blijkbaar ben ik echt de enige met mijn blogspot/computerprobleem. Ik zou zo graag weer gewoon willen bloggen en leuke foto's plaatsen. Maar ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb allemaal reviews klaarstaan. Maar Als ik de foto's invoeg staan de dwars door de tekst of allemaal superklein naast elkaar. Maar goed, ik heb net op enter gedrukt maar dat zien jullie niet. Jullie zien een lap tekst. Ik heb woensdag en donderdag stage gelopen bij een communicatiebedrijf. Ik heb het echt super naar mijn zin gehad. Van mij had het nog wel langer mogen duren. Ik heb stage gelopen bij een communicatiebedrijf. Lekker stukjes schrijven en leuke plaatjes zoeken. Ik hou ervan. Ik weet nu echt zeker dat ik iets met communicatie/journalistiek wil doen! Wat is jullie toekomstdroom? xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten