donderdag 7 maart 2013

get to know me tag.

Vandaag leren jullie me iets beter kennen. Ik zag deze tag op verschillende blogs en ik besloot dat ik hem ook ging doen. Hij is leuk en jullie komen feitjes over mij te weten die jullie nog niet weten. Veel leesplezier.
 bron foto: belletre.com


 

Geboortejaar?

1997. Op precies te zijn ben ik geboren op 22 november 1997. J

 

Hoe lang ben je?

Ehm… de laatste keer dat ik ben gemeten was ik 1.63. Op mijn ID staat dat ik 1.65 ben maar dat id dus verkeerd gemeten. Ja, Ik vind mezelf vaak klein. Toen ik jonger was heb ik al een van de eerste mensen uit mijn klas een groeispurt gekregen. Maar ik ben een meisje en dus kwamen de “meisjesproblemen” ik ben toen bijna helemaal gestopt met groeien. Maar ik maak me niet echt zorgen over mijn lengte. Ookal vraag ik me wel af hoe ik er dan later uitzie. Ik groei natuurlijk niet echt meer, maar ik ben heel benieuwd naar de toekomst.

 

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?

NEEEE! Ik moet weer naar school. Ik heb deze week echt moeite met opstaan. Ik hou er gewoon echt niet van. In schoolweken wil ik niet wakker worden en in de vakantie ben ik vroeg op. Ik weet niet wat het is. Oh, en daarna was ik aan het stressen omdat ik een wiskunde so, een aardrijkskunde repetitie en een natuurkunde practicum had. Vooral voor natuurkunde was ik heel erg aan het stressen.

 

Waar ben je op dit moment?

Op de bank op het deel wat wij het “ bovendeel” noemen. Voor de tv en met mijn laptop op schoot. Gewoon relaxen omdat ik morgen geen toetsen heb en ik ben BLIJ.

 

Single/relatie?

Single…..

 

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:

Een verlegen, onzeker meisje maar wel met een gezonde dosis doorzettingsvermogen humor.(denk ik)

 

Guy/Girlcrush:

Harry Styles van one direction. I love him. Het is alleen jammer dat hij zo veel tattoo’s heeft. Maar voor de rest is hij heel leuk en cute.

 

Wat zou je op dit moment graag willen?

Zomervakantie. Gewoon weken weinig doen en even niet denken aan school en zo. Ook zou ik graag een baantje willen zodat ik zelf een beetje geld kan verdienen.

 
Wat is je doel in het leven?

Gewoon gelukkig worden. Huisje, boompje, beestje. Gewoon een leuk huisje, leuke vriend en kinderen. Een leuke baan waarin ik mijn creativiteit in kwijt kan. Graag als journalist of een andere baan in de media/communicatie. Mensen informatie geven over onderwerpen die ik leuk vind of mooie boeken schrijven. Ook lijkt het me super om een eigen blog te hebben en daarmee geld te verdienen waardoor ik ervan kan gaan leven.

 
Waar ben je bang voor?

Ik ben niet bang voor dieren. Maar wel voor afwijzing. Als ik een afspraak heb of als ik iemand vraag of ze iets met me willen doen. Straks zeggen ze nee. Ik ben daar altijd bang voor. Dat niemand iets met me wil doen en dat ik dus alleen overblijf. Natuurlijk snap ik het wel als mensen nee zeggen als ze niet kunnen of als ze iets niet leuk vinden. Maar ik vind wel dat ze dat op een nette manier kunnen zeggen.

 

Heb je je rijbewijs?

Nee, ik ben vijftien. Wel wil ik hem graag zo snel mogelijk halen!

 

Nagellak of lippenstift?

Nagellak. Oh en nu bedenk ik me weer dat ik mijn nagels nog moet lakken…

 

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?

Lente. Veel mensen zeggen zomer maar ik vind het lekker als de winter tot een einde komt en de geur van lente langzaam in de lucht gaat hangen. Als de bloemetjes gaan groeien en de wereld langzaam weer wat kleur krijgt. Jammer genoeg heb ik wel redelijk erge hooikoorts. Maar dat probeer ik dan maar een beetje te ‘Vergeten’

 

Wil je ooit gaan trouwen?

Ja, supergraag. Ik wil echt een soort sprookjesbruiloft met een leuke en lieve man.

 

Ben je een healthy-freak?

Nee. Ik zou het wel graag willen en ik probeer het ook echt wel. Maar het lukt gewoon niet. Ik eet wel veel fruit en groente maar ook wel chips enzo dus.. Maar ik probeer het!

 

Wat voor kleur haar en lengte heb je?

Donkerbruin haar dat tot halverwege mijn rug valt. En als ik het zou stylen zou het zelfs nog verder komen. Ik ben erg blij met mijn haar.

 

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?

Een leuke kleur lipstick. Ik wil echt meer lipstick kopen. Ook zou ik graag een leuk short met studs willen. Of een jurkje voor in de zomer.

 

Heb je tattoos?

Nee, en ik denk ook niet dat ik er ooit 1 ga nemen.

 

Heb je piercings?

Ik heb ik elk oor 2 gaatjes. Maar dat valt eigenlijk niet onder de piercings.

 

Draag je een bril?

Nee, ik heb erg goede ogen. Ik draag ook geen lenzen.

 

Wat is jouw perfecte pizza?

Een pizza altonno. Ik weet niet of je dat echt zo schrijft. Maar het is een pizza met tonijn en rode ui. En voor de rest gewoon tomatensaus enzo.

 

Favoriete eten/drinken?

Cola light of cola cherry, ik drink het de hele dag door als het kan.(vooral cola light dan) Ook vind ik fernandez erg lekker. Mijn favo eten is grieks of pizza/patat.

 

Wat is je favoriete parfum?

Like a new love van essence. En hij is bijna op! Ik ga zeker een back-up kopen en dan de grote versie want ik had nu de kleine.

 

Wat is het laatste wat je kocht?

Een zakje chips op school omdat ik mezelf moest oppeppen. Ik ging dood van de zenuwen voor dat natuurkunde practicum.

 

Wat deed je vanochtend om 8:00 uur?

Toen was ik aan het wachten op een vriendin om naar school te gaan.

 

Favoriete ijsje?

Citroen ijs. Het is zo lekker fris en zurig. Ik hou sowieso van zure dingen.

 

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?

Dat verschilt. In de schoolweken ben ik een hevige slapen en in de vakanties ben ik vaak vroeg wakker.

 

Wat zijn je plannen voor 2013?

Een baantje vinden en blij zijn met mijn leven. Gewoon goede cijfers halen en veel lol maken met vrienden.

 

Met hoeveel kussens slaap jij?

1 kussen. Ik heb er wel veel op mijn bed liggen maar die haal ik eraf voordat ik ga slapen.

 

Ben je een ochtend of avond persoon?

Een avond persoon. Ik hou van laat naar bed gaan. Ik weet ook niet precies waarom.

Ben je geordend of rommelig?

Geordend. Ik heb de boeken voor die schooldag op volgorde in mijn tas liggen en ik zet ze op volgorde in mijn kluisje. Ja, ik weet het. Ik ben best erg. Ook mijn kamer moet op orde zijn.

 

Wat wil je op dit moment graag zien?

De finale van wie is de mol. Maar ik kan het vandaag niet kijken dus ik weet het nog niet morgen. Ik ga het zaterdag kijken, of vrijdag.

 
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?

Gewoon mijn leven op orde hebben en huisje, boompje, beestje.

 
Wie mis je op dit moment?

Niemand echt. Ik hoef niet zo nodig met mensen te zijn, ik ben ook graag alleen.

 
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?

Pff, moet ik hier echt op antwoorden. Mijn handen denk ik. Ik zou het echt niet weten.

 
Ben je verlegen?

Ja, jammer genoeg wel. Ik wil graag minder verlegen zijn. Maar ik ben gewoo erg onzeker waardoor ik verlegen ben.

 
Heb je een accent?

Nee, niet dat ik weet.

 
Zussen/broers, hoe oud?

1 broertje van 13

 
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?

Ik sta om 7 uur op. Ik kleed me aan, doe mijn make-up, ik ontbijt, poets mijn tanden en dan ga ik naar school. Het verschilt per dag hoe laat ik uit ben. Dan ga ik huiswerk maken en daarna ga ik leren. Als ik nog tijd over heb ga ik computeren. Bloggen en blogs lezen.

xx Sara



Geen opmerkingen:

Een reactie posten