zaterdag 9 maart 2013

new crush: htc desire c

Vandaag even een heel klein berichtje omdat ik heel de dag geen tijd heb gehad en omdat ik zo weer verder moet. Vandaag laat ik iets zien waar ik een tijdje geleden mijn oog op heb laten vallen. Het is de HTC desire C in het zwart met beats audio.

 


 
Ik vind het al een tijdje een leuke telefoon en ik wil echt een nieuwe. Ik heb nu een Blackberry curve 8520 maar ik wil graag een telefoon met touchscreen. Bovendien ben ik niet erg te spreken over mijn blackberry. Hij wil nergens op het wifi netwerk of op het gewone netwerk. Hij moet vaak laden. Hij is snel leeg en ik moet minstens 1 keer in de 2 weken de batterij eruithalen omdat hij het gewoon niet meer doet. Ik heb hem nu bijna 2 jaar dus ik mag van mezelf weer een nieuwe kopen. Dat doe ik meestal om de twee jaar tenzij een mobieltje mer erg goed bevalt.
 
Ik vind de htc desire c mooi van buiten en als ik zo in filmpjes kijk werkt het touchscreen erg fijn. Toch zijn de meningen verdeeld. Professionals vinden het vaak een minder goede en echte budget telefoon. Maar mensen van mijn leeftijd vinden hem juist supergoed.
 
Eisen voor een nieuwe telefoon als ik deze niet ga kopen
-Touchscreen, niet te groot, niet duurder dan 200 euro, goed netwerk en goed met wifi, bluetooth en redelijke kwaliteit foto's.
 
Wat vinden jullie van de htc desire C? Hebben jullie er zelf 1 of zouden jullie er ook 1 willen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten