maandag 18 maart 2013

van 10 tot 1 tag

Ik zag vorige week deze tag op www.teskuh.nl verschijnen. Ik hou erg van tags en ik vond het wel weer eens tijd worden om een tag in te vullen. Het is weer een persoonlijke tag. Maar ik ben druk bezig om een tag over beauty te vinden. Die zien jullie dus ook nog snel verschijnen. Veel leesplezier!



Bron: www.beautynailsfun.nl

10 dingen over mijzelf

-Ik ben shopverslaafd. ( een beetje)
-Ik zou op sit moment eigenlijk bio moeten leren.
-Ik wil super super super graag naar engeland. En anders naar frankrijk op vakantie.
-Ik zie mezelf later wel voor een tijdje in het buitenland wonen.
-Ik speel klarinet.
-Ik werk binnenkort bij de emte bij mij in het dorp. Achter de kassa.
-Ik doe mijn make-up binnen 10 minuten. Maar ik draag best veel make-up. Toch doe ik alles heel snel, maar het moet er niet slordig uitzien.
-Ik hou niet van te laat komen.
- Ik ben perfectionistisch.
- Ik ben verslaafd aan blogs lezen. Geen dag zonder blogs.

9 dingen die ik leuk vind
- lente
-De geur van net gevallen regen.
-GTST. Het is echt niet geloofwaardig. Maar zo kan ik even alle gedachten van me afzeten.
- Shoppen.
- Met vriendinnen afspreken.
-Als ik alles ruim op tijd af heb. Zoals huiswerk.
-Naar de bioscoop gaan. het maakt niet zoveel uit of dat met vriendinnen of familie is.
-Met de trein gaan.
- Uren bezig zijn om 1 cakeje te versieren.

8 dingen die ik niet leuk vind
-Zeuren
-Te laat komen.
- Te weinig tijd voor dingen hebben.
-Afscheid nemen.
- Na de vakantie weer naar school gaan.
-Mensen die heel de dag schelden.
-Ziek/verkouden zijn als de lente bijna begint. Zoals nu.
-Hooikoorts.

7 plekken waar ik graag kom
- Thuis, dat is echt de fijnste plek.
- Bij vriendinnen thuis.
- In de stad.
- Op orkest in het dorpshuis.
-Frankrijk.
- Ik wil graag nog een keer in engeland komen.
- Op mijn kamertje na een stomme dag.

6 manieren om mijn hart te winnen
- Je moet een beetje gek zijn. Want dat ben ik ook.
-Je moet mooie ogen hebben. Ik val op ogen.
- Lieve woorden of zinnen tegen me zeggen of me sturen.
- Trots zijn als ik je vriendin bent. Vooral tegenover je vrienden. Zo van, dit is mijn vriendin!
-Eerlijk zijn.
- Op tijd komen.

5 plaatsen waar ik nog heen wil.
- Engeland! Dat is eigenlijk een land, maar oke...
- Parijs
- Egypte
- New York
- Australie

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
-Mijn familie
- Mijn vriendinnen
- Mijn blog
- Jullie, als ik kijk hoeveel mensen mijn stukjes gelezen hebben word ik meteen blij.

3 van mijn lievelingsliedjes
- Little things van one direction.
- Lego house van Ed Sheeran.
- I knew you were trouble van Taylor Swift.

2 wensen
- Gewoon gelukkig worden. Een leuk eigen huisje, een diploma en een leuke vriend.
- Een jaar in het buitenland studeren.

1 laatste woord

Doei, omdat ik dat heel vaak zeg. Ookal ga ik negen van de tien keer niet weg. Of niet ver.



xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten